Nikon Coolpix S500 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon Coolpix S500 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Hans 25-06-2023

Oude Nikon Coolpix S500 camera

Geschreven voor: Nikon Coolpix S500 zilver

Ik heb deze camera reeds vele jaren, is vaak meegegaan met vakanties in vochtige tropische landen en doet het nog steeds uitstekend. Het enige negatief puntje is het zwakke batterij/geheugen klepje waarvan het sluitmechanisme niet goed meer werkt.

Pluspunten

• Kwaliteit foto's
  • Eenvoudige bediening, stootvastigheid

Minpunten

• Batterijklepje (na vele jaren trouwe dienst)

sardes 04-08-2007
Geschreven voor: Nikon Coolpix S500 zwart

Ik heb het toestel net een week in bezit.
Super makkelijk in gebruik.
Mooie foto`s bij slechte belichting wat bij de meeste
toestellen te wensen over laat.

Tot nu toe nog geen minputen weten te ontdekken.

stefanb69 13-06-2007
Geschreven voor: Nikon Coolpix S500 zilver

Top toestel. super snel. lekker compact. scherpe foto`s. makkelijke bediening.

Maussie 04-06-2007
Geschreven voor: Nikon Coolpix S500 zwart

Heb nu deze camera een paar dagen in mijn bezit en hij bevalt mij uitstekend! De camera voelt goed en solide aan, schiet zeer snel foto's, herlaad tijd is zeer kort, heeft een mooi compact design en heeft een mooi duidelijk 2,5inch lcd scherm. Het menu is zeer gebruiksvriendelijk. De kwaliteit van de foto's is echt mooi. Heb hiervoor een Pentax camera gehad die binnen enorm slechte foto's maakte. Deze Nikon doet dit met gemak. Hij heeft veel verschillende opname mogelijkheden. Dus voor elk soort foto is er een voorgeprogrammeerde instelling die eenvoudig in te stellen is. Al met al is dit een goede camera voor relatief weinig geld.

mr.Brown 12-04-2007
Geschreven voor: Nikon Coolpix S500 zilver

Nu twee dagen in bezit en een zeer mooie camera. Nog niet heel veel mee gedaan maar foto's binnen met zwak licht lijken van redelijk goede kwaliteit. Makkelijk in gebruik en ziet er zeer mooi uit. Opstarttijd en de tijd die nodig is om een foto te maken is zeer kort! Start razendsnel op! Foto's wegschrijven gaat ook vrij vlot(zit sandisk extreme II in). Tot nu toe zeer tevreden over dit plaatje van een fotocamera. Ga volgende week op vakantie en zal daarna uitgebreidere bevinden plaatsen.