Olympus µ[mju:] 850 SW, Starry Silver zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus µ[mju:] 850 SW, Starry Silver zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

manuscornelius 16-08-2009

Wij hebben deze camera al ruim een jaar en zijn dol enthousiast over hem. Wij hebben ook een Canon 350D met heel veel lenzen die we gebruiken voor speciale foto's, maar deze camera is gewoon ongelooflijk goed. We zijn net in Mexico geweest en we hebben hele mooie foto's kunnen maken tijdens het snorkelen van zeeschildpaden. Ik kan deze camera absoluut aanbevelen.

CaseJ 25-05-2009

Ik beschik nu ruik een jaar over deze camera en heb vrijwel alle gebruiksmogelijkheden dus wel gehad (wintersport, zomer). Ik ben erg enthousiast over de camera. Het gebruiksgemak is groot, eenvoudig te bedienen en de kwaliteit foto's voldoet prima. Ook de filmpjes die je kunt opnemen zijn redelijk. Ik ben ook erg enthousiast over de panoramfunctie om panoramafoto's te maken, die is echt heel erg leuk en goed. Onder water foto's maken gaat ook goed maar omdat veel zwemwater toch wat troebel is stel je daar neit te veel van voro. In het zwembad kun je daarentegen prima foto's onder water maken. De waterdichte fucntie spreekt mij met name aan omdat je dan niet bang hoef te zijn voro wat spatwater bijvorobeeld bij kanoën. Ik heb de camera niet in de zee gebruikt, ben daar toch wat terughoudend mee gezien het zoute water. Minpuntje is dat je de foto's moet opslaan op een eigen Olympus kaarts (XD kaart) en niet op een meer compatible SD kaartje. Er past aan d eander kant wel een enorme hoeveelheid materiaal op zo'n SD kaartje. Korom; ik vind de camera een echte aanrader voro actief buiten gebruik.

Ashvin 13-07-2008

Zelf heb ik ervaring met veel digitale camera's.
Ik heb naast min slr's deze camera als vakantie toestel gekocht. Mijn vorige camera's , panasonic fx30 en Ixus 75 heb ik verkocht.

Het handige van de olympus is dat je geen zorgen meer hoeft te maken over vocht, zand enz. Dat is dan ook de reden dat ik deze heb aangeschaft.

De foto's zien er goed uit, wel hebben ze veel ruis vanaf iso 400. Voor dit soort foto's kan men beter een fuji aanschaffen. Ook zijn de foto's niet zo zuiver als die van een Canon ixus, maar verder wel redelijk scherp.

Indien je top kwaliteit wilt zou ik absoluut voor een canon ixus gaan, indien je een camera wilt die tegen een stoot kan gaan en het verder ook niet slecht doet, is deze zeker een aanrader.

kevin_zeg 26-06-2008

tegek camaraatje!! foto zjn echt wel goed voor zoeen klein dingetje die onderwater kan en ook een tegen een stootje.. alleen dat stootje moet volgens mij niet toevallig op het display terecht komen....

alleen jammer dat je de slijtertijd en diafragma niet zelf mag in stellen. Wel de ISO.. Maar alles op AUTO gaat perfect. Facedetection is wel gaaf..

De Macro is ook echt te gek!! en dan nog eens de super Macro! Echt machtig dingetje!!!

Theoas 16-05-2008

Goede camara. de accu wordt te vroeg aan gegeven of die bijna leeg is. Flimpjes zijn van uitstekende kwaliteit. Een goede aanschaf heb er geen moment spijt van

victorien 14-05-2008

Wat een fantastische camera. Ik heb hem een week, echt perfect. Heerlijk nooit meer ang dat er iets met mijn camera kan gebeuren. Waterdicht! Prima op t strand van de week, zelfs nog foto's van de kids in het water gemaakt. Super ding, en foto's zijn perfect.