Canon R7 + RF-S 18-150mm F3.5-6.3 IS STM + EF-EOS R - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon R7 + RF-S 18-150mm F3.5-6.3 IS STM + EF-EOS R op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

rob 23-01-2023

canon r7

de camera is stuk je kleinsr en lichter dan gewent.Er is iets afgeweken van de traditionele knopsetting. voor mij geen probleem went snel. Menu opbouw is zelfde en heeft ingebouede wifi en bleutooth. De fotos zijn duidelijk van opbouw en kun je maken in raw en craw wat scheeld in ruimte op je kaartje. Wat ik wel mis zijn snoertjes voor naar mijn pc.Maar ook dat is geen ramp. prima voor vogelfotografie. De juiste instellingen vinden is duidelijk evenals voor natuur groepen enz.x

LJB 25-12-2022

Fantastische camera

Ik heb lang getwijfeld tussen de r10 en de r7. In Groningen kreeg ik de mogelijkheid beide camera’s te vergelijken met lens. Voor mij was het gewicht een belangrijk criterium, ik wil geen al te zware camera. Al met al viel het gewicht van de R7 mij mee, zeker omdat je toch met twee handen fotografeert. Ik heb altijd spiegelreflex camera’s gehad, tot ik drie jaar geleden een bridge camera kocht waar ik niets mee kon. Veel te ingewikkeld en trage autofocus. Ik wil sport en wildlife fotograferen en dat mislukte keer op keer, dus de camera weer verkocht en lang op zoek naar de ideale camera. Die heb ik echt gevonden in de R7. Wat een verademing. Prachtige foto’s, zeer veel mogelijkheden die ook nog eens helder en makkelijk zijn. Supersnelle autofocus en mooie burst opties. Ik ben nog lerende wat er allemaal kan maar deze camera is echt de perfecte keuze geweest.

Pluspunten

• Snel
  • Mooie fotos
  • Veel opties

j**********@g******** 03-10-2022

Canin EOS R7

Hoogwaardige systeemcamera in APS-C formaat voor veeleisende fotoliefhebbers met veel functies van veel duurdere full-frame camera's. Aanpasbare menu's en knopindeling. Snelle en scherpe opnamen, zelfs met scèneherkenning en tracking. Zeker geen camera voor beginners. De lens is aanvaardbaar voor een KIT lens met een mooi brandpuntbereik. Twee weken in gebruik met lensadapter voor EF-lenzen, voornamelijk voor natuur- en macrofotografie. Ik ben opgewonden.