Kodak Z712 7.1MPix zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kodak Z712 7.1MPix zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

WillemS86 25-05-2009
Geschreven voor: Kodak Z712 7.1MPix zwart

Prima toestel die mooie foto's maakt. De zoom blijft scherp, ook op maximaal. Na de meegeleverde batterij die lang mee gaat heb ik een originele kodak accu aangeschaft die bij intensief gebruik makkelijk 200 foto's meegaat.

pieas 26-12-2007
Geschreven voor: Kodak Z712 7.1MPix zwart

een mooi toestel, duidelijke beschrijving(nederlands)en zeer mooie foto. over de meegeleverde batterij: hij gaat best lang mee, maar heb nu oplaadbare batterijen, die tevens lang mee gaan. heb nu ongeveer 200 foto meegemaakt en de batterij is nog niet leeg!

tigor 08-12-2007
Geschreven voor: Kodak Z712 7.1MPix zwart

toestel enkele maanden in bezit erg gebruiksvriendelijk,prima zoom maar kwaliteit van de foto s bij weinig ligt buiten valt me erg tegen.

heb div instellingen uitgeprobeerd om korreligheid te voorkomen maar krijg het niet voor elkaar.
ook scherpte van de foto s valt me tegen.
heb hiervoor een simpele kodak met 3x optische zoom gebruikt waarmee ik bij gelijkwaardige situatie s
een veel mooier resultaat had.
iemand nog sugesties hoe het beter kan?

wat betreft gebruik batterijen is ook mijn ervaring dat je toch echt de 3,7 volt accu moet gebruiken anders is de pret snel over.
met de accu bij koud weer en gebruik van beeldstabilisator en lcd scherm kom ik tot zo n 150
foto s.

Rich55 24-07-2007
Geschreven voor: Kodak Z712 7.1MPix zwart

Heb deze camera gisteren gekocht. Had hiervoor ook een Kodak de DX7440 en was daar zeer tevreden over.
Heb even tussen door een Canon A710 IS gehad maar die viel toch tegen kwa snelheid, foto's zker binnen en Lcd scherm en na een maand ging het lcd scherm stuk. De reparatie duurde zolang (ziou eerst een maand duren en werd later 7 weken) zodat ik een andere mocht uitzoeken. En deze bevalt goed. Reageert snel net als mijn vorige Kodak ook de zoom is prettig en uiteraard belangrijk de foto's die je maakt.

The Ocla 22-07-2007
Geschreven voor: Kodak Z712 7.1MPix zwart

Helemaal geweldig toestel, via een vriendin een voorloper van dit toestel gebruikt tijdens de vakantie en helemaal overtuigd van het gebruiksgemak van Kodak Easyshare. Nu zelf deze met nog wat meer optische zoom en hogere megapixels, en helemaal klaar voor de volgende vakantie. Om te testen alle mogelijk soorten en plaatsen van foto's geprobeerd, en nergens stelde hij me teleur.

C. T. 01-07-2007
Geschreven voor: Kodak Z712 7.1MPix zwart

Een paar weken in bezit. Maakt prachtige foto's op een eenvoudige manier, vergeleken bij andere digitale camera's. De sportfunctie bij bewegen is ook geweldig.
Een absolute aanrader.

ether 22-06-2007
Geschreven voor: Kodak Z712 7.1MPix zwart

Deze camera wordt met een accu geleverd, maar hij kan ook op batterijen werken.
Verwacht niet veel van de accu; het ding is niet oplaadbaar (!), want Kodak wil dat je de oplaadbare versie erbij koopt.
Je kunt het beste gewoon goede oplaadbare fotobatterijen gebruiken.
De kwaliteit van de foto's viel me in de eerste plaats tegen; ik had een betere scherpte verwacht.
Als je de instellingen een beetje doorhebt zijn er zeker fatsoenlijke foto's mee te maken, en de automatische instellingen geven ook wel goede resultaten, maar uit de losse pols en bij slecht licht zijn de foto's een beetje teleurstellend. Bij een hogere iso-waarde is er veel kleurruis. Wat kleurruis is normaal, maar dit viel ook tegen.

De zoom en focus waren wel naar wens, en voor de prijs is het best een goede camera. Hij heeft minpunten, maar ik vraag me af of de kwaliteit van vergelijkbare camera's voor deze prijs beter is.

Coen Kruijt 10-06-2007
Geschreven voor: Kodak Z712 7.1MPix zwart

Ik heb de Kodak Z712is nu een week, en hij is heel mooi.
De optische zoom vergeleken met die van een 3x optische zoom, dat was niet verbluffend. maar ja...
Verder een heel goed toestel tot nu toe.

jordy kluin 22-05-2007
Geschreven voor: Kodak Z712 7.1MPix zwart

Ik heb de kodak z712 is nu 3 weken in bezit, en ben er erg tevreden over! De fotos zien er erg strak uit, ook 's avonds. De 12 keer optische zoom is ook super, en dankzij de beeldstabilisator is er bijna nooit beweging in de foto's te zien.

Minpuntje is dat hij wel erg snel batterijen leeg vreet.