Casio Exilim Zoom EX-Z75 Silver zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Casio Exilim Zoom EX-Z75 Silver zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ik ook 25-12-2008

25-05-2007 gekocht en sinds paar weken niet meer aan te krijgen, omdat hij niet meer op te laden is dus ook ik ga weer even langs de winkel nu ik gelezen heb dat het aan de oplader kan liggen. 1x veel gebruikt dat was dus in 2007 toen we gezellig dagje dierentuin hadden. Daarna weinig gebruikt. Verder is het een prima toestel mooie foto's krijg....kreeg ik eruit!

Bramvd 23-11-2008

Probleem knipperende acculader:

Dit heb ik ook gehad met NP20 accu's en de daarbij behorende lader. De camera gebruik ik weinig waardoor de accu's volledig leef waren. Na een jumpstart van de accu wordt deze weer herkend in de lader, niet erg prettig natuurlijk, maar het werkt wel. Pak een 9volt batterij. Gerbuik een kabeltje om de + van de 9 volt batterij op de + van de Casio accu aan te sluiten, idem met de -. Doe dit 10 seconden en de accu wordt weer herkend door de lader. Ik ga overigens een alternatieve lader kopen, ik hoop daarmee het probleem te verhelpen.

peter024 26-03-2008

leuk toestel,
maar koop ,m niet !! want er zit geen zoeker op.
Ik heb er niet op gelet maar het is wel een gemis.
S,avonds kun je niet zien wat je wilt opnemen.

Dennis1259 30-07-2007

Nou ik wilde ook graag een nieuwe digitale camera. Aangezien er zo enorm veel soorten zijn ben ik maar even naar kieskeurig.nl gegaan. Ik twijfelde enorm en had geen idee welke modellen/merken goed functioneerden.

Vervolgens las ik de reviews van de casio z75. Na een verkoopdemo in de winkel heb ik m gekocht!

Nou mensen, ik snap de negatieve reacties echt niet hoor! De camera is ideaal! Accu gaat enorm lang mee en is opgeladen in slechts 90 minuten. Verder is de best shot functie ideaal! Foto's zijn niet korrelig of wazig en zelfs de filmpjes zien er goed uit!

Hij is ook lekker klein en zeer licht!! Ideaal voor op vakantie!! En makkelijk in gebruik!! Zeer makkelijk!

Top dinkie dus!

Bart123 17-07-2007

Ik vind het een erg slecht toestel, heb nu zelf nog een 4 jaar oude Sony Cybershot, die maakt betere foto's dan deze. Het display is bar en foto's zonder flits genomen vaak ook. Op de pc zien de foto's er wazig uit en ik vind ook het menu niet echt overzichtelijk.

Voor mensen die het display wel scherp vinden, het heeft ongeveer dezelfde kwaliteit als mn Casio rekenmachine.

Edwin98 10-07-2007

Zeer goede camera. Zeker als je kijkt naar de prijs/kwaliteits verhouding. Voor deze prijs heb je gewoon een super goede camera die je verwachtingen ver overtreft. Ook foto's van een afstand van 10 cm zijn ongelovelijk scherp.

john. 29-06-2007

Uitstekende camera. Klein, snel, scherpe foto's en zeer eenvoudig in gebruik. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Alle andere referenties over dit toestel kloppen. Nog geen mindere dingen vastgesteld.

Marco1212 21-06-2007

Prima camera , fantastische foto kwaliteit voor een hele goede prijs .
Degelijk , makkelijk in gebruik , genoeg opties op de camera .
Geen uitgebreide nederlandse handleiding maar het toestel wijst zichzelf .

Albert_1966 16-06-2007

erg mooi toestel, lekker klein, neem hem overal mee naar toe, heb getwijfeld tussen olympus Mju serie en Cannon, maar achteraf toch erg blij dat ik voor deze camera gekozen heb, veel mogelijkheden en de Best-shot functie is echt super, batterij is niet leeg te krijgen en de oplader is klein en licht, 90 min en de batterij is weer vol, maak veel fotos van mijn oude fotos uit het foto album met de bes hot functie old photo, ideaal dan hoef je deze albums niet mee te nemen maar laat je ze gewoon zien via de functie slideshow op het toestel. foto's van bloemen, zonsondergangen en landschappen zijn haarscherp. prima toestel, niks mis mee, echte aanrader

anja65 15-06-2007

Heb de camera net ontvangen en hij zit er qua uiterlijk super uit, lekker rose kleurtje, helemaal mijn camera en tot nu toe werkt ie perfect, makkelijk en het menu is niet zo moeilijk hoor in het engels, kind kan de was doen.

nee heel erg blij mee

Sonja5 09-06-2007

Het echt enige minpuntje is het zogeheten HOT-album wat je op de computer moet installeren of kan installeren. Telkens komt er namelijk een pop-up dat ie nieuwe files gevonden heeft, wat helemaal niet zo is, en als je opstart komt er ook een vervelende pop-up. De eerste heb ik weten te verwijderen bij de opstartprogramma's, maar de tweede, een kleinere die rechtsonder verschijnt bij het opstarten, krijg ik niet weg.
Wie helpt?

Edwin V 04-06-2007

Super toestel. Zeer degelijk klein en voorzien van veel handigheidjes. Ik had de Fujifilm finepix V10. Een goed toestel met een 3 inch scherm. De casio is dunner en lichter. Hij is wel iets langer en heeft een kleinere LCD scherm. Hij is heel snel en makkelijke bediening. Ik kan deze van harte aanbevelen. De 16x9 formaat gebruik in normal mode geeft 2 MB grote files en daar ben ik zeer enthousiast over.

eric34562 29-05-2007

mooi klein toestel met een mooi groot scherm waar alles duidelijk op te zien is,maakt zeer snel mooie fotoos en vooral de bs (best shot) functie is zeer handig en leuk om mee te spelen.

accu gaat zeer lang mee en wordt opgeladen door middel van een batterij houder waar je hem in doet.

menu is in het engels maar dat deert mij niet,spreekt allemaal voor zich.
kortom mooi toestel die mij niet heeft teleurgesteld.

weetje 02-04-2007

eigenlijk is het alles dat je nodig hebt als het om digitale camera's gaat.
hij is heel makkelijk te gebrijken en heeft een mooi design lekker plat en mooi groot bildscherm.
de foto's zijn duidelijk en scherp als je ze met de goein instellingen maakt door de bs veel te gebruiken.
voor mij is ie top en ik vind het een echte aanrader!!!

mariekjeh 29-03-2007

Ik heb deze nieuwe casio Z75 sinds een paar dagen in mijn bezit. Ik vind het een zeer mooie en goede camera in deze prijsklasse. Eerst zat ik te twijfelen tussen de sony W55 of een casio. Uiteindelijk heb ik toch gekozen voor de casio om de volgende redenen:
Deze camera heeft een prachtig design en een helder groot scherm, de bediening is lekker simpel, goed menu. Ook kun je in casio SD memory kaarten stoppen, sony heeft zijn eigen duurdere kaarten. Zo betaal je voor een SD 1 gb kaart ongeveer 14 euro en voor de sony 1 gb 35 euro. Je kunt met deze beelden ook goed beweegende objecten /mensen/dieren vastleggen. Hiervoor was ik in het bezit van een sony P200, een camera met 7,2 megapixel die nu van de markt is. Zelf was ik ook erg te spreken over deze camera maar toch ben ik erg blij met mijn nieuwe casio z75.

Wat voor sommige mensen een nadeel zou kunnen zijn zijn de bedienigsknoppen, deze zijn vrij klein.