Samsung L730 zwart, rood, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung L730 zwart, rood, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Cilly 16-06-2009

Ik heb deze camera al zeker 2 jaar en hij doet het nog steeds geweldig! Hij maakt mooie en fijne foto's. Ben heel erg blij met dit toestel en het is dan ook zeker een aanrader! je zult er geen spijt van krijgen!

kropa 20-04-2009

hallo allemaal
ik heb deze camera nu bijna twee jaar. hij maakt hele scherpe foto's en je kan ze makkelijk op de computer zetten. ik heb er verder nooit problemen mee gehad. hij heeft veel handige functies. een goede beginner voor hobby fotografen. maar het mooiste vind ik nog wel dat hij een heel scherp beeld heeft je kan goed zien of het een goeie of slechte foto is.
dag

Charon 15-11-2008

Superfijne camera. Maakt goede foto's. Inmiddels al bijna half jaar in bezit en geen problemen mee gehad, ja alleen vannacht tijdens het uitgaan liep ie alleen ineens vast. Maar kwam denk ik beetje door het bier wat daar in het rond vloog, dus totaal eigen fout. ;)

Verder vraag ik me af of iemand weet of je de flits-sterkte kan instellen? Hij flits nu abnormaal hard, waardoor foto's vaak overbelicht. Vooral als je foto's maakt van minder dan een meter afstand bij bijv. het uitgaan of iets dergelijks..

Anne14 10-06-2008

ik heb hem ook gekocht en ik vind hem helemaal te gek, duidelijke foto's, heel scherp. fotos zijn makkelijk op de computer te zetten

ik raad hem voor iedereen aan heel mooi en stevig.

Harry_1970 28-12-2007

Ik heb dit toestel nu 4 dagen in mijn bezit en ben er zeer over te spreken.Je hebt vele mogelijkheden qau instellingen en kleuren.
Bij automatische gaat alles vanzelf en zijn de resultaten goed.

Hilton 16-12-2007

Mooi formgegeven camera in een blitse kleur. Foto's van een degelijke kwaliteit. Gebruiksvriendelijke camera. ECHTER De kwaliteit van het product laat veel te wensen over, 1 week na aankoop een barst in het LCD scherm, contact opgenomen met de verkoper, werd doodleuk gezegt , na overleg met Samsung, dat dit niet onder de garantie viel. We konden hem opsturen ter reparatie € 75,-- en € 45,-- verzendkosten. Wij hebben nadien duidelijk aangeven dat de camera niet gevallen was ( wat duidelijk te zien is, hij is verder nog geheel krasvrij. Geen verandering in de mening van de verkoper. We kopen nu maar weer een Canon, van de vorige 7 jaar plezier gehad zonder problemen

seppetto 22-11-2007

Om te beginnen ben ik een leek op dit gebied.
Ik heb dit toestel gekocht met de gedachte om lekker simpel een foto te schieten en stel geen heel hoge eisen aan allerlei mogelijk heden enz.
Ik vind dat het toestel erg mooie foto, s maakt zowel avonds als overdag en de mogelijkheden zijn enorm

+ punten zijn: compact,2,5 inch display,redelijk lange accuduur(200 foto,s op hoge kwaliteit),mogelijkheden,mooie foto,s met natuurlijke kleuren,macro fundi, handmatige functie, goede flitser, zeer helder display(ook in de zon nog goed te zien)

-punten:Geen losse acculader(moet accu in toestel opladen),bij maximale zoom wordt het redelijk donker, maar schijnt te komen door de kleine lenzen die in dit soort toestellen word gebruikt.

In mijn geval heb ik voor iets meer geld een limited edition gekocht, dat houd in dat je er een tasje,1 extra accu en een polskoortje bij krijgt.