Sony DSC-H3 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony DSC-H3 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

laurentc 25-07-2009
Geschreven voor: Sony DSC-H3 zilver

Inderdaad het enige dat ik mis is ook die doorkijkzoeker.
Macro fantastisch !
Zoom fantastisch !
Flits fantastisch tot 4m ver zelfs!
Hoge iso gevoeligheid fantastisch!
Batterij met lange levensduur en snel oplaadbaar ook.
Ik heb me ook laten verleiden door die prijs en die Zeis lens.
Heb zeker géén spijt van deze aankoop.
Alleen begrijp ik die constructeurs niet die de noodzakelijkedoorkijkzoeker weglaten.
In volle zon zie je allen het spiegelbeeld van je eigen gezicht, erg spijtig.

Mightymike28 12-06-2008
Geschreven voor: Sony DSC-H3 zilver

Ik heb de camera aangeschaft via een voordelige internetwinkel, dus voor een leuke prijs. Ik kan jullie mededelen dat het zeker zijn geld waard is!!

Ik heb deze camera aangeschaft mede door de goede reviews van kieskeurig en ik ben zeker niet teleurgesteld. Integendeel.

De foto's zijn haarscherp en de instel mogelijkheden zijn ruim. Foto's met flits zijn zeker goed (niet overbelicht, waar ik met mijn vorige camera last van had) en buitenfoto's zijn ook helemaal top!

Al met al een prima toestel voor een hele goede prijs!!

Tinus1 05-05-2008
Geschreven voor: Sony DSC-H3 zilver

Voor mij is deze camera een uitstekende koop geweest. Vanwege zijn zoombereik, goede kwaliteit foto's, vele mogelijkheden, gunstige prijs en relatieve compactheid.

Lothar23 08-04-2008
Geschreven voor: Sony DSC-H3 zilver

Aangezien ik ,na veelvuldig gebruik van de H3 , tot de conclusie ben gekomen toch een hoger cijfer te geven voor gebruikersgemak, vormgeving en degelijkheid.hoe langer ik deze camera gebruik hoe boeiender de resultaten worden. Deze super camera heeft alles in huis om te groeien tot een pro fotograaf ( Is not the camera but the man/woman behind it. .Een goeie tip voor de personen die deze H3 hebben aangeschaft. plaats tijdens het fotograferen altijd de zonnekap op de camera en tijdens het flitsen alleen de brede voorkant verwijderen. Bij deze handeling bescherm je ook de lens.

richardk27 23-11-2007
Geschreven voor: Sony DSC-H3 zilver

Wat een super camera. een paar week gelden gekocht en ik wil hem nooit meer kwijt. ( zwarte uitvoering trouwens)

- super vormgeving
- veel zoom
-compact
- accu
- High definition

echt top. ik ging eerst voor een Panasonic of een Canon
maar die kunnen hier niet tegen op. ( een vooral de prijs kwaliteit verhouding)

echt een aanrader;

huug1 21-11-2007
Geschreven voor: Sony DSC-H3 zilver

Camera nu twee weken in bezit en zeer tevereden. Maakt mooie foto's en is lekker makkelijk. Heeft genoeg keuze mogelijkheden voor foto's te maken bij wisselende omstandigheden. Bij indrukken nagenoeg direct de foto.

jimke 28-10-2007
Geschreven voor: Sony DSC-H3 zilver

gekocht en na 1 dag werkt de flitser niet meer.
meteen teruggebracht en direct nieuwe meegekregen!
goede service.
Fantastisch toestel,mooie fotos,had hiervoor powershot a 50 die er na een jaar al mee ophield!
Batterij houd het lang vol!

King youri 27-10-2007
Geschreven voor: Sony DSC-H3 zilver

degelijk toestel, leuke zoom, 10x en digitale zoom is ook heel goed en scherp, de afstand in rekening gehouden van object. heel gebruiksvriendelijk en simpel in omgang. tevens de snelheid van het toestel is goed tot heel goed. slechts een nadeel..... als je het toestel afsluit is er geen automatische lens afdekking zoals de meeste andere toestellen....

verder is het een toestel waar je in kunt groeien
van amateur fotograaf tot semi prof. is te doen met de bijgeleverde koppelstukken om andere, proffessionele lenzen op te steken is handig. de flits is heel goed en krachtig, ook volledig af te stellen naar wens qua sterkte. in vergelijking met ons vorig toestel, coolpix L5 is ie stukken beter. raar gezegd maar op eerste zicht minder opties als coolpix maar na kennismaking met toestel en handleiding stukken meer mogelijkheden.... vragen ?

Juma 18-10-2007
Geschreven voor: Sony DSC-H3 zilver

Ook al hebben we dit toestel net, we zijn er nu al super enthousiast over. Snel en eenvoudig in gebruik! Maakt geweldige foto's, ook 's avonds. Leuke mogelijkheden om foto's te bewerken en 10 x zoom is ook een aanrader. Gesproken met een beroepsfotograaf, en ook hij gaf aan dat het een goed toestel is!