Olympus µ 840 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus µ 840 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

sijbrand 29-06-2009
Geschreven voor: Olympus µ 840 zwart

Heb de camera nu al een aardig poosje. Buitenopname's zijn prima, maar binnen vallen ze me erg tegen. Met flits worden de kleuren niet mooi, zonder is het vaak beter, maar nog niet je-dat. Scherpstellen binnen is ook wat lastig voor dit apparaat. Filmpjes binnen zijn beter dan foto's...
De buitenfoto's zijn echter prima.
Verder is de camera een heel leuk, makkelijk apparaat met veel leuke mogelijkheden.

aarts10 03-02-2009
Geschreven voor: Olympus µ 840 zilver

Ik ben uiterst verbaasd over de positieve reviews over deze camera. Ik heb de camera nu enkele weken in mijn bezit en vind de foto kwaliteit ronduit slecht. Ook met de hoogste resolutie is de kwaliteit betreurenswaardig. Naar mijn mening heeft Olympus ook bij deze camera weer bezuinigd op de kwaliteit van de lens.

ajbijl 05-01-2009
Geschreven voor: Olympus µ 840 zwart

Ik ben zeer tevreden met deze camera. Zeer klein en compact, groot scherm en bovenal goede foto's. Het was op het begin wel even zoeken naar de juiste instellingen, maar als je ze eenmaal gevonden hebt kun je haarscherpe foto's schieten. Het enige nadeel is dat de accu vrij snel leeg gaat, maar met een reserve accu en een lader mee op vakantie is dit geen probleem.
Echt een aanrader voor deze prijs!!

Sa-bi-ne 28-10-2008
Geschreven voor: Olympus µ 840 roze

Ben nu alweer een aantal weken verder! Ben nóg steeds zéééér tevreden.. fantastische foto's maakt hij gewoon.. heb hem meestal op auto staan.. en wat de accu betreft.. Ik heb voor een paar euro een reserve accu erbij gekocht.. heb die ook altijd bij me! Heb nl het toestel altijd paraat om foto's mee te maken want ik ben verslaafd aan mn toestel!
Krijg van dames ook nog eens reacties dat hij zo mooi is! want ik heb een roze! Gewoon kopen dus!

Dannyman 02-09-2008
Geschreven voor: Olympus µ 840 zwart

Heel goed toestel !! Super prijs voor deze kwaliteit. De 5x optische zoom maakt het des te leuker. Aanrader voor iedereen....die een camera in deze prijsklasse wil.

Lucie1987 23-08-2008
Geschreven voor: Olympus µ 840 zwart

Na twijfelen tussen de mju840 of de nieuwere mju1010, toch voor de 840 gekozen vanwege slechte reacties op de 1010.
En ik ben blij dat ik dat gedaan heb!
Het is een geweldig toestel!
Hij maakt hele mooie heldere foto's, heeft een duidelijk menu met tal van opties. De scene instellingen zijn ideaal!
Ook zit er een 'guide' mode op. Hiermee kun je speciale 'effecten' of instellingen toepassen. Je hoeft er alleen maar eentje te kiezen en de rest gaat vanzelf!
Ik heb zelf de zwarte versie, echt een plaatje om te zien vind ik zelf! Hij ligt lekker in de hand, zeer compact! En ook het 2,7inch beeldscherm is heel helder!
Een aanrader!

Hans2105 19-08-2008

camera 2 weken in bezit.
maakt fantastiche foto's,5x optiche zoom is erg mooi
voor een compacte camera.
menu en mogelijkheden zeer overzichtelijk.
al met al een prima toestel.

Almat 14-08-2008
Geschreven voor: Olympus µ 840 zilver

Fantastisch apparaat!

Ben zó blij met deze keuze!
Heel gebruikers vriendelijk.
Hele fijne mogelijkheden.
Neem even de moeite om de handleiding te lezen en alles uit te proberen. Het wijst zich echt vanzelf.
Springend kleinkinderen, kermis in het donker, micro opnamen, alles lukt.