Nikon Coolpix P60 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon Coolpix P60 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

ko2 07-07-2008
Geschreven voor: Nikon Coolpix P60 zwart

Deze camera is gewoon top.Vooral de optie d-lightning werkt geweldig. Heb em bij een fotospeciaalzaak gekocht waar ze in eerste instantie nog te veel naar mijn smaak vroegen maar nadat ook zij even op kieskeurig hadden gekeken kon ik hem een stuk goedkoper meenemen.Voor dit geld is het een hele goed deal.
Erg gemakkelijk in gebruik en goede foto's.

Bookmark 19-06-2008
Geschreven voor: Nikon Coolpix P60 zwart

Hoewel ik eigenlijk een nieuwe Olympus wilde aanschaffen, heb ik uiteindelijk voor de Nikon P60 gekozen. Deels omdat deze kamera een zoeker heeft en niet zo als veel kamera slechts een beeldscherm, waardoor het bij fel zonlicht een gok wordt wat je fotografeert.
Verder heeft deze kamera tal van mogelijkheden, o.a. instellen van flitsintensiteit. Een andere reden was de optische zoom van 5x.
Het is een handzame kamera die makkelijk in de hand ligt, snel werkt en mooie foto's maakt.
Ik ben er tot nu toe erg tevreden over.