Olympus µ[mju:] 850 SW, Lemon Yellow geel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus µ[mju:] 850 SW, Lemon Yellow geel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Skien 20-04-2009

---------- update review 20-04-2009 ----------
Goede camera, Lekker voor outdoor activiteieten, Raften, Cayoningen, Kajakvaren, klimmen etc.

Ben zeer tevreden, heb almeer dan 1gb aan foto's mee gemaakt.

De ruis op de foto valt wel mee, maar is niet zo scherp als een slr camra.

Uitstekende kwalitet als je van (outdoor) sporten in en bij het water houd.

---------- oude review 16-05-2008 ----------
Goede camara. de accu wordt te vroeg aan gegeven of die bijna leeg is. Flimpjes zijn van uitstekende kwaliteit. Een goede aanschaf heb er geen moment spijt van

duncan901 11-10-2008

op long beach bij kusadasi
ben ik uren onder water geweest
met deze camera. met als resultaat dat er een dvd film
uit gekomen is met erg goede kwaliteit, er is geen video camera voor nodig om deze perfecte opnamen te maken.

Oelie 20-09-2008

Heel prettig cameraatje, zowel onder als boven water maakt hij mooie foto`s.
Zijn net terug van een vakantie in Egypte en gelijk ca. 600 foto`s gemaakt waarvan ca. 400 onder water (zelfs dieper dan 3 m). allemaal prima foto`s .
Beste koop die ik ooit heb gedaan.
Prijs / Kwaliteit een vette 10

Mr Herman2007 19-07-2008

Deze Olympus is echt een uitkomst om onder alle omstandigheden foto's te kunnen maken. De Olympus is compact, sterk en waterdicht. Daarnaast maakt hij hele redelijke tot mooie foto's foto. Het ligt eraan op welke iso de Olympus staat, anders heb je wat last van ruis.

Het eerste wat ik gedaan heb met deze camera: vanuit een volle afwasbak een foto van mezelf gemaakt. Dat ging perfect. Volgens mij kun je deze camera rustig met de vaat mee laten lopen als hij smerig is.

Mijn Fuji A820 heb ik weggedaan. Maar, ik heb nog wel een Panasonic Lumix DMC FZ18 ernaast. Deze is voor het echt werk, maar niet waterdicht enz. Samen vormen ze een geweldig duo, waar je heel veel foto plezier van kunt hebben......oja...ik vergat nog mijn Sonyericsson telefoon, met een Cybershot camera ingebouwd. Deze heb ik altijd paraat.......dus eigenlijk gaat het hier om een trio......

D. van Dijk 19-06-2008

Deze camera nieuw gekocht en we waren erg enthousiast om ermee te gaan zwemmen!
Ik heb diverse foto's onder water gemaakt en het viel mij op dat er behoorlijk in de instellingen gerommeld moet worden voor het mooiste resultaat. Als je de juiste instelling heb, dan is hij wel schitterend!
Voorheen had ik een Konica Minolta van 4 mp. Met de twee fototoestellen heb ik excact dezelfde foto's gemaakt en kon alleen maar zwaar teleurgesteld worden over de kwaliteit van de foto's van Olympus. De Olympus geeft niet de werkelijke kleur weer en alle foto's worden flets/kleurloos vergeleken met de oude Konica. Instellingen en de wit balans veranderen hadden geen resultaat en uiteindelijk hebben we dee camera terug gebracht. van 4 mp naar 8 mp is 100% verbetering lijkt mij? Dit was absoluut niet het geval.