Kodak EasyShare M1033 grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kodak EasyShare M1033 grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

woef 19-10-2009
Geschreven voor: Kodak EasyShare M1033 zwart

Ik heb dit toetsel ongeveer half jaar in bezit, ben best tevreden , maar er zijn voordelen en nadelen bij zich. Zie voordelen en nadelen;

Voordelen;

-Groot LCD scherm
-Lange batterij status
-Mooie desgin
-Makkelijk in jaszak
-10 MP
-Automatisch instelling
-Naar eigen keuze instelling ook mogelijk!
-Flitser automatisch , je kunt hem ook uitzetten, of voor rode ogen kiezen.

Nadelen;

-HD video moet je apart station voor kopen dan kun je pas HD beelden bekijken. Zonder dat station heb je video van mindere kwaliteit.
-Batterij/Geheugenkaartje klepje zeer kwetsbaar, dus hiermee moet altijd voorzichtig omgegaan worden.
-Mensen met dikke vingers kunnen deze beter niet aanschaffen, want joystick en knopen is klein.
-Fotos van 1-5 cm dichtbij krijg je steeds onscherp beelden.

Conclusie: Klein , makkelijk meenemen op reis, 10 megapixels , 4 GB geheugen genoeg voor 1000 fotos in goede kwaliteit, maar voor video kun je maar beter andere kiezen.Mensen die moeite heb met fotograferen, is deze prima keuze. Niet zo moeilijk.

miekiejjj-23 19-01-2009
Geschreven voor: Kodak EasyShare M1033 zilver

Ik ben erg blij met mijn camera en denk dat het een goede keus is. De grootste voordelen zijn:

- Grootscherm
- Formaat/megapixel keuzen
- Veel instellingen
- Handige joystick
- Mooi design
- Mooie foto's

Nadelen zijn:

- Je kan niet snel een filmpje maken (soms moet die lang laden & je kan niet in 1 keer op een knopje drukken, maar moet eerst op mode klikken en dan video :()
- Niet zo'n goede zoom (niet ver!

hanssons 26-06-2008
Geschreven voor: Kodak EasyShare M1033 zilver

Ik heb deze camera nu ruim een week en kan zeggen dat het een top toestel is. Toegevend dat ik toestellen met betere kwaliteit foto's in de winkels heb uitgeprobeerd maar zeker niet slecht. De prijs icm de 10mp heeft de doorslag gegeven.
De nadelen:
relatief zwaar toestel
navigatie joystich kan lastig zijn voor 'dikke vingers'
lens shuift ook uit als je alleen foto's wil bekijken
De voordelen:
goede kwaliteit foto's
veel opties
neemt snel foto's
uitstekend beeld bij video opnamens

ventheman 22-06-2008
Geschreven voor: Kodak EasyShare M1033 zilver

Klein wondertje dat ongelofelijk veel kan. Mijn eerste digitale camera, omdat ik altijd gezworen heb bij mijn analoge spiegelreflex. Voor mij waren belangrijk de kwaliteit van de foto, het formaat van het toestel, de standtijd van de batterij, de bediening en de reactietijd na het indrukken van de sluiter. Allemaal punten waar dit toestel goed op scoort. Geen gedonder meer met voortdurend lege batterijen dankzij een goede accu. Ook de display is goed. De bediening is kinderlijk eenvoudig (zlefs de geavanceerde menu's). Foto's zijn goed enverder blijken de video-opnames (met geluid) ook nog heel redelijk mee te komen. Alleen het design blijft een beetje achter bij de andere grote merken.