Samsung ES55 grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung ES55 grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

marko1234 01-07-2014
Geschreven voor: Samsung ES55 roze

Ik heb over het algemeen geen problemen met de Samsung ES55
Alleen heb ik 1 minpunt, en dat is het intern geheugen van 9MB

larav 06-01-2011
Geschreven voor: Samsung ES55 zwart

Heb deze camera nu net een jaar, maar een tijdje geleden is de lens ermee gestopt, hij wil er niet meer uitkomen, alleen als je op een bepaalde plek hard duwt, ik weet niet of dit door mijzelf komt of door het apparaat.

Maar voorderest, toen de camera het nog deed maakte hij hele mooie foto's van goede kwaliteit, en bijna altijd scherp. Ik vind het erg jammer dat de lens ermee is gestopt!

escargot 05-11-2013

Heb hetzelfde probleem aan de hand met deze verder uitstekende camera. Vind dit bijzonder jammer, want nou is hij onbruikbaar geworden en ligt het euvel toch blijkbaar aan een ontstane fout in de techniek van de camera ??!!

vrangfall 03-06-2010
Geschreven voor: Samsung ES55 zilver

Deze Samsung ES55 nu een half jaar in bezit en de kwaliteit van de foto´s én filmpjes is boven verwachting. Ook de foto´s gemaakt met flits zijn van prima kwaliteit.
Ben zeer tevreden met de camera.
Heb ook nog een grotere digitale camera met een speciale lens, maar gebruik toch meestal de ES55. Hij is zeer handzaam om altijd bij de hand te hebben. Ook het opladen gaat erg snel.
Het aansluiten op de Mac was ook makkelijk want er hoeft geen speciale software te worden geÎnstalleerd.

Naam12121996 15-12-2009
Geschreven voor: Samsung ES55 roze

Het is een super fijne camera ,
hij maakt scherpe foto's en kan ver inzoomen
het is ook handig dat je filmpjes en spraakopnames kan maken.
bij het filmen maakt hij wel een ruisend geluid en als je inzoomt tijdens het filmen geeft hij geen geluid maar veder is het een prima camera

Debby22 18-07-2009
Geschreven voor: Samsung ES55 grijs

Ik ben heel erg tevreden over deze camera! Ik zocht al lang naar een goede camera die scherpe en duidelijke foto's maakt. Totdat ik bij deze kwam, en ik wil hem nu niet meer kwijt! Ontzettend scherpe en goede foto's, een zeer goede kwaliteit. Ook ben ik erg te spreken over Samsung, waar ik zoiezo een fan van ben! Perfecte camera, super!

lovebear 09-06-2009
Geschreven voor: Samsung ES55 zwart

Dit is een fijne camera. Je kunt er scherpe foto's mee maken. Aanrader eerste klas.