Panasonic Lumix DMC-FS42 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix DMC-FS42 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

L.Fillekes 22-04-2010

Heb deze camera ongeveer 2 maanden geleden gekocht voor €99,- incl. een geheugenkaartje 4GB.
Moet zeggen dat ik zeer tevreden ben, toestel maakt erg scherpe foto's en vooral in de automatische stand doet hij het perfect.
Filmpjes zijn niet zo een fantastische kwaliteit maar die functie gebruik ik toch niet. Het enige minpuntje wat ik kan vinden is dat de opties in de camera niet zo uitgebreid zijn, er valt weinig in te stellen en dat is jammer. Al met al een zeer goed toestel met een heel aantrekkelijke prijs/kwaliteit verhouding.

EL GORDO 07-03-2010

Ik heb deze Panasonic nu een week binnen en kan tevreden zijn met de aankoop. Via internet gekocht voor maar 79 euro (excl. verzendkosten) en heb er gelijk een 4 GB SDHC-card bijgekocht voor 8 euro (777 foto's). Niet eens nodig want deze camera heeft een intern geheugen van 50 Mb. Maakt mooie foto's bij standaard-instelling en kan mogelijk nog veel leuke dingen doen met de speciale instellingen (moet ik nog allemaal uitvinden!!). Toestel is extreem licht en heeft een mooi groot lcd-scherm met duidelijke (Nederlandstalig) menu-sturing.
Had eerst een Canon (2 megapixels, dus oud) en die was/is erg goed maar deze FS42 is zeker een verbetering als is het maar qua pixels. Natuurlijk zal een Canon met 10 megapixel nog beter zijn maar dat is de prijs dan ook...

M.Boutr 23-08-2009

Deze digitale camera heb ik nu 3 dagen in mijn bezit en ik ben er zo blij mee! Hij is heel gebruikersvriendelijk, mooi om te zien, heel licht voor een mooie prijs van ad € 149,- plus een geheugenkaart van 2GB van ad € 29,95. Een echte aanrader!