Casio EX-Z75BK Black zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Casio EX-Z75BK Black zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

fotograaf 08-07-2008
Geschreven voor: Casio EX-Z75BK Black zwart

het is een prachtige camera maakt super foto's is handig in gebruik en makkelijk mee te nemen

OzitdatzO 06-08-2007
Geschreven voor: Casio EX-Z75BK Black zwart

Ik heb deze camera 'voor erbij' gekocht omdat hij klein en relatief goedkoop is. Wat hier meer gezegd wordt is absoluut waar: de foto's zijn een beetje wazig. Dat dit een 7 megapixel camera is wil nog niet zeggen dat er top foto's uitkomen. Ik zie dat bij meer van de laatste generatie 7 mp camera's. Ook olympuys kampt met dit probleem. Heeft met de kleine lens te maken vlgs mij.
Maar... zet de resolutie op 5 megapixel, (fotos net zo scherp als met 7 mp!) steek er een 2 GB kaart in, en je hebt zomaar 1200 foto's op een kaartje staan. Voor de meeste vacantiefoto's meer dan voldoende.
Ook ik heb nog ergens een oude kodak liggen met 3.2 mp, waar inderdaad scherepere foto's uitkomen, maar die is een stuk groter, is traag bij het afdrukken.
Als ik foto's voor het mooie neem val ik terug op een Canon EOS 350D. Maar dat is zo'n gesleep.

mailman0 06-06-2007
Geschreven voor: Casio EX-Z75BK Black zwart

Heb de casio z-11 lim edition.
Is dezelfde als z-75 maar dan met tweede accu en hoesje erbij.
Suuuper toestel. zeer snel met opstarten, super mooie foto,s , veel mogelijkheden en super makkelijk te bedienen.
Hij is klein ( plat) genoeg en heeft een mooi scherm.
Minpunt.
Ik vind dat de accu er lastig uitgaat en je moet dan goed op het klepje letten.
Voor de rest een super toestel.....

inge_tribefan 26-05-2007

Ik vind het een geweldige camera! Ik zat eerst te twijfelen tussen de Canon Ixus 60 en deze en ik ben heel blij dat ik voor de Exilim ben gegaan. Het design is veel mooier dan de Canon, bovendien is de Exilim nog platter (wel iets langer en breden, maar de dikte vind ik belangrijker) Daarnaast maakt hij echt supersnel hele mooie foto's. Zelfs foto's van een dansoptreden waren goed gelukt! Ik ben er echt heel erg tevreden over en ik kan hem zeker aanraden.

tonyw 28-04-2007
Geschreven voor: Casio EX-Z75BK Black zwart

Heb de camara enkele dagen in bezit. Vind het een prima toestel. Makkelijk in gebruik.Geeft mooie foto`s.
Ook het aansluiten op de TV gaat goed. DE accu gaat lang mee.