Panasonic DMC-FX55 roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic DMC-FX55 roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

saco 05-08-2009
Geschreven voor: Panasonic DMC-FX55 zilver

heb deze camera zo een bijna twee jaar maakte wel goede foto,s maar nu gaat de als je hem aan zet de lens naar buiten en dan meteen weer naar binne denk dat hij stuk is had wel gedacht dat ie langer zal mee ga voor het geld dat ie kost maar ja zo zie je weer dat panasonic ook al niet meer zo betrouwbaar is als ik altijd dacht maar zal dit merk niet zo snel meer kopen ( duur en snel stuk )en ik had het altijd hoog zitte dit merk maar nu niet meer

Rone 08-09-2008
Geschreven voor: Panasonic DMC-FX55 roze

Top camera voor goede prijs. Mooie foto's bewegende beelden geen probleem! Video functie ook perfect. Moet alleen wel een extra geheugen kaart in doen…

monique13 23-07-2008

HOi,,

Heb deze camera 1 dag in mijn bezit gehad, maar toch weer geruild. Ik vond het toch niet alles. Je kunt het vergelijken met de canon ixus 860is.
Ik zag bij deze camera constant rode ogen, wat me toch irriteerde. Verder legde het geen bewegende beelden vast. Allemaal wazig. Vond het toch tegenvallen....
Ik heb nu de panasonic tz5 en die is echt veeel beter....Ligt voor mij ook beter in de hand...vind de fx55 toch wat klein. ik betaal liever meer voor een heelgoed toestel dan dat ik ontevreden ben met een goedkoper toestel...
voor mij de tz5 dus!

Mik49 03-05-2008
Geschreven voor: Panasonic DMC-FX55 zilver

Prima toestel, mooi foto's in alle omstadigheden.
Met de Intelligent Auto, camera kiest de juiste scenec.
Makkelijk te bedienen.

wim64 29-03-2008
Geschreven voor: Panasonic DMC-FX55 zilver

Een geweldig toestel met voor mij de grote voordelen,
een 3 inch scherm die zich aanpast onder verschillende licht omstandigheden en zijn 28 mm groothoeklens.
Waar mijn vroegere toestel (nikon coolpix) problemen had met zijn autofocus in het donker heeft dit toestel geen enkel probleem hij stelt zonder enig probleem scherp onder alle omstandigheden.
Al met al een echte aanrader!!

Jacques. 07-02-2008
Geschreven voor: Panasonic DMC-FX55 zilver

Eerst verschillende toestellen op basis van mogelijkheden, afmetingen en prijs met elkaar vergeleken. Dat heeft enige tijd geduurd. Tenslotte tot deze keuze gekomen.

Een zeer gebruiksvriendelijke camera, duidelijke LCD monitor onder verschillende weersomstandigheden. Gemakkelijk hanteerbaar en door de geringe afmetingen, eenvoudig mee te nemen.
Prijs/kwaliteit verhouding is heel goed.