Casio Exilim Zoom EX-Z77 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Casio Exilim Zoom EX-Z77 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Diana1969 29-01-2009

Ik heb deze camera nu 11 maanden en hij voldoet perfect!!
Ben er nog steeds erg blij mee.

BrendaBrenda 08-08-2008

9 maanden in bezit. Lens kapot gegaan, zeer veel voorkomend probleem. Accu al 3X moeten vervangen. Was het zoo zat dat ik geld heb terug geeist bij winkel. Ga nu op zoek naar nieuwe camera. Overigens, zeer gebruiksvriendelijk toestel en zeer mooie foto's binnen en buiten!

Sandra Keyzer 19-07-2008

Deze camera heeft een zeer hoog gebruikersgemak.
Veel overzichtelijke menu's , handig formaat en lange levensduur van de accu.
Ook de film functie is prima.

Alleen de foto's vallen bij mij ook zwaar tegen. Helaas ben ik te laat om hem nog terug te brengen naar de winkel , anders had ik hem zeker omgeruild voor een ander.

De foto's die ik maak zijn zelden mooi scherp. Ze zijn vaak bewogen , wazig of korrelig.

De foto's die ik van heel dichtbij maak zijn wel prima en mooi scherp. Maar ik heb hem niet gekocht voor de close ups ;-)

Voor het geld wat hij me heeft gekost had ik zeker betere kwaliteit foto's verwacht.

fientje1981 15-06-2008

Mijn camera doet het niet meer. De lens piept bij opengaan en dat sluit de camera zich af! Ik heb hem nu 6 maanden.

stephen81 02-06-2008

Heb hem nu half jaar in huis en hij is nu al weer stuk. Systeemfout mbt lens. Blijkt een veel voorkomende malfunction te zijn bij Casio's! Nu net een NIKON-coolpix gekocht ter vervanging!

t verstegen 22-03-2008
Geschreven voor: Casio Exilim Zoom EX-Z77 wit

De casio z77 op internet gekocht.
Gisteren besteld en vandaag in huis dus SUPER SERVICE.
Deze voor mijn dochter gekocht omdat ikzelf de casio z11 lim edition heb en super tevreden ben met dit apparaat.
Goede foto's , lange levensduur accu, zeer snelle opstarttijd en compact formaat.
Wat wil je nog meer.
De z77 is dezelfde als de z11 alleen heeft hij nog een you tube functie om filmpjes op internet te zetten.

Henk_Helsinki 21-02-2008

Mogelijkheden en gebruiksgemak zijn echt prima bij deze camera. Ook de foto's die buiten zijn genomen bij voldoende licht zijn goed. De foto's die binnen zijn genomen echter hebben veel ruis en afwijkende kleuren. Doordat de kwaliteit van de foto's ontzettend achterblijft kan ik deze camera niemand aanraden.

joop11 25-12-2007

De casio exilim zoom ex-77, heb ik nu een paar dagen in mijn bezit, en ik ben er zeer tevreden over, hij maakt hele mooie foto,s, met hele mooi kleuren, als je in de kamer een foto maakt bij weinig licht, en je kijkt door het l.c.d scherm, is het net of het l.c.d. scherm, onduidelijk is ( sneeuwt ) maar als je dan een foto maakt, is de foto super scherp.

wat ook leuk is als je een serie foto,s maakt, en die dan als dia voorstelling gaat bekijken, is het muziekje wat je dan hoort, heel leuk.

de levens duur van de batterij valt mij een beetje tegen, maar dat is ook het enigste.

verder vindt het een super ding

Brendan 13-08-2007

Ik heb deze fotocamera voor mijn vakantie gekocht en supper veel plezier meer gehad.
Batterij gaat super lang mee ongeveer 150 fotos met flits, en als je hem moet opladen is hij binnen 1 1/2 uur al klaar. Elke avond meegenomen naar de discotheek en alle fotos zijn juist belicht.
Groot scherm om de fotos te bekijken.
Hij zit ook helemaal vol met functies maar er zit overal een duidelijke beschrijving bij zodat je gemakelijk de juiste hebt. En met de auto stand zit je ook altijd goed.
Hij maakt fotos vlot en start ook vrij vlot op.
ik heb eerder een sony en een canon gehad maar die zijn hier niet mee te vergelijken, vooral omdat deze de juiste kleuren weergeeft als je ze achteraf bekijkt.
ik heb 600 foto's in 1 week gemaakt en zijn allemaal goed gemaakt op een paar na(fouten van de fotograaf).
ik ben zeker blij met deze aankoop.