Canon Digital IXUS 200 IS bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon Digital IXUS 200 IS bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

uttysdfs 11-12-2010

Geweldig camera en schitterende foto's. Maar na een half jaar reeds vuil in de camera en een blokkerende lens. Ik begrijp van de verkoper dat deze camera hier heel gevoelig voor is.

ottoschoutenjr 04-05-2010

Heerlijke camera. Wilde eigenlijk een eos 550d kopen, maar daar moet ik helaas nog even mee wachten. De ixus 200is is geen waardig alternatief maar levert me wel heel veel fotoplezier op. Hij is erg snel met scherpstellen en fotograferen en levert mooie kleuren. Scherpte kan iets beter. Het door de foto's scrollen is echt een succes en gaat erg snel! Op het touchscreen kun je aanwijzen waar hij scherp moet stellen, wat ook erg cool is! Filmpjes maken doet ie echt goed! Ze worden wel groot natuurlijk. Het geluid blijft ook mooi, ook als het heel hard gaat!

MarioGalaxy 09-02-2010

Vorige week deze camera gekocht, en 'm meteen uitvoerig getest. Daarvoor had ik een Panasonic Lumix TZ7, maar daar was ik minder tevreden mee! Onscherpe en fletse foto's met ontzettend veel ruis erbij. Na eerdere goede ervaringen met Canon Ixus, opnieuw voor dit merk gegaan. Met deze camera maak ik wel scherpe en kleurrijke foto's, en valt de ruis ook best mee.

Qua bediening is deze camera helemaal top. Eenmaal aan het touchscreen gewend, en je wilt niet anders meer. Geen gedoe meer met knopjes e.d. Kinderen fotograferen ook geen probleem, de camera is daar snel genoeg voor. Aanzetten en meteen een foto maken met flits erbij. Top camera dus! Hier hoop ik nog heel wat jaren met plezier foto's mee te maken! Voor mij geen Panasonic meer.

Heleni 17-12-2009

Twee weken heb ik de Canon Ixus 200 gekocht en ik ben er zo blij mee....geweldig.
Maakt schitterende scherpe foto's. Afgelopen weekend filmpjes gemaakt van mijn schaatsende 5-jarige kleinzoon. Ze zijn super geworden. En inderdaad is het toestel heel makkelijk te bedienen. Hiervóór had ik de Ixus 40, die was al heel goed, maar deze 200...is zo'n vooruitgang.

Leon1966 13-12-2009

Camera hebben we nu 2 weken in huis. Is inmiddels de 4e Canon. De Ixus 750 hebben we ook nog. Ideaal is dat de menu's voor een groot gedeelte hetzelfde zijn. Dus uit de doos gelijk aan de gang. De camera is snel en het touch screen is ideaal. Camera maakt haarscherpe foto's maar dat zijn we van Canon gewend en de filmpjes die er mee gemaakt kunnen worden zijn ook goed van kwaliteit. Weet eigenlijk niet wat ik te mekkeren heb op deze camera. Verder is hij eeeeerg mooi. Als er vragen zijn hoor ik het wel.

Misschien een heel kleine min. We hebben het idee dat de batterij van deze camera iets minder lang mee gaat dat de voorgaande camera's van Canon waar we ervaring mee hebben.

robinkruijt 21-11-2009

ik heb vorige week een canon
ixus 200 is gekocht
het is een moderne camera
touch screen is heel makkelijk
maar je hoeft het niet te gebruiken
hij maakt scherpe fotos
alles is eenvoudig in te stellen

filipo53 04-11-2009

Wilde een nieuwe camera kopen (had een sony)maar wilde op advies van mijn dochter toch mijn zinnen geste op een canon. Wilde een groothoek lens en een nieuwer type. De ixus 200 kwam bij mij in beeld met als hele grote voordeel dat deze een touch screen had. Mijn eerste ervaringen zijn verbluffend. Een prachtig beeld erg scherp met hele mooie kleuren. Een fijne compacte camera, jammer dat de winkel (GSM shop in Leiden alleen maar een lila uitvoring op voorraad had. Het eerste gebruik en standaard instellingen gingen vanzelf, dus een erg eenvoudig gebruik Alleen de funktie knoppen aan de bovezijde (auto/manual en film) is een erg klein knopje, misschien maar goed want dan kun je die bijna niet ongemerkt verzetten. Heel tevreden en ik weet dat het een canon is dus een kwalitatief zeer goed product