De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denver DCA4811 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

b******@g******** 06-07-2024
Geschreven voor: Denver DCA4811

Ik heb dit product ontvangen om te testen. Voor kinderen is het prima door de prijs-kwaliteit. Voor mij voegt het weinig toe vergeleken met een telefooncamera.

Jitsbrecht 28-06-2024

Compacte camera

Geschreven voor: Denver DCA4811

Getest. Fijne, compacte camera met goede foto- en videokwaliteit. Ook scherp beeld bij bewegende objecten.

Pluspunten

• Compact
  • Goede beeldkwaliteit
  • Eenvoudig in bediening

Minpunten

• Nog niet

Stukato 27-06-2024

Leuke simpele compacte camera

Geschreven voor: Denver DCA4811

Met net genoeg functionaliteit om foto’s en video’s van voldoende kwaliteit te maken is dit een hele fijne instapcamera welke ik de afgelopen periode heb mogen testen. De bediening is eenvoudig en de camera komt robuust genoeg over. Een fijne instapper.

Pluspunten

• Simpel
  • Voldoende kwaliteit van foto’s
  • Basisfunctionaliteit aanwezig

l***************@g******** 27-06-2024
Geschreven voor: Denver DCA4811

De camera is licht en daardoor makkelijk mee te nemen. Hij is handig in gebruik door de knoppen en de duidelijke handleiding. De foto's zijn scherp en kunnen met verschillende instellingen nog beter worden.

Harriet70 26-06-2024

prima camera

Geschreven voor: Denver DCA4811

leuke vlogcamera voor deze prijs. kwaliteit is prima. mocht deze testen. Inzoomen werkt prima en de full HD functie is een mooie functie voor vlogs. De camera is licht in gebruik, wat fijn is. Ook is hij makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• licht in gewicht

Og94 26-06-2024

Leuke digitale camera

Geschreven voor: Denver DCA4811

Ik heb dit product ontvangen om te mogen testen. Mijn verwachtingen van deze camera waren hoog, gezien de omschrijving en kenmerken. Na het ontvangen en het testen ervan viel dit enorm tegen. Je hebt namelijk een SD kaart nodig om meer dan 1 foto te maken. Zonder een SD kaart kan je maar 1 foto maken en zit je geheugen meteen vol. Om het beter te kunnen testen, heb ik een SD kaart gekocht en hiermee was het mogelijk om meer foto's en videos's te maken met de camera. De kwaliteit van de foto's van de camera vind ik wat aan de lage kant. Had meer scherpe foto's en video's verwacht. Voor de rest is het wel een prima camera, die je op vakantie kan meenemen. Het heeft diverse opties zoals de gezichtsherkenning wat heel handig is. Voor deze prijs is het wel een aanrader, maar dan dien je wel een SD kaart erbij te kopen.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Gezichtsherkenning
  • Ingebouwd microfoon

Minpunten

• SD kaart verplicht