Kodak LS 755

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kodak LS 755 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

albert_ned 11-05-2007
Geschreven voor: Kodak LS 755

Alweer mijn tweede camera van kodak bij de eerste was de sluiter na anderhalf jaar kapot, teruggegaan naar de winkel waar mij direkt gezegt werd dat de reparatie of €89,- of €171,- zou gaan kosten.
Ik heb toen maar zelf met kodak gebeld en het probleem voorgelegt omdat het een bekent probleem was met de sluiter (schneider-kreuznach) werd mij aangeboden om het gratis te reparen of tegen bijbetaling een nieuwer model te nemen. Heb voor het nieuwer model gekozen en kreeg tegen bijbetaling de LS753.
Na anderhalf jaar weer de sluiter kapot en dat na ongeveer 500 foto,s weer met de kodak gebeld en kreeg dit keer als antwoord dat hij wel gerepareerd kon worden tegen een kleine prijs slechts €141,- nou daar koop je tegenwoordig twee camera,s voor.
Dus hierbij wil ik adviseren om toch vooral geen kodak camera aan te schaffen omdat mij ook weer door het kodak serviceteam werd gezegt dat het een voorkomend probleem is

henk van dam 02-04-2005
Geschreven voor: Kodak LS 755

Super camera, geweldig design met maar liefst 5,1 megapixel.
Superklein en toch een ulta groot 2,5 inch. hoge resolutie lcd display. Zo
groot zie je ze niet vaak op een digitale camera.
Camera gaat zo in de borstzak en de lens wordt nooit vies aangezien deze
vanzelf afsluit als je de camera uitzet.
Licht metalen body, en ongelooflijk makkelijke bediening.