Pentax Optio S7 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pentax Optio S7 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Wim2002 11-06-2007
Geschreven voor: Pentax Optio S7 zilver

Kwalitatief zeer goede camera! De standaardinstellingen vond ik echter matig, maar door de scherpte, af-instellingen en het contrast te wijzigen zeer scherpe foto's met exact de juiste kleuren. Eenvoudig menu en erg heldere display! Met de makro instellingen ook goede foto's van heel dichtbij. Enige nadeel vind ik dat de scherpte weliswaar enigszins handmatig is in te stellen, maar een object scherpstellen met een wazige achtergrond is nagenoeg onmogelijk. Zeer scherp prijsje ook...!

Rd. ing. H.E. Oetomo 18-04-2007
Geschreven voor: Pentax Optio S7 zilver

Een zeer handzaam digitaal camera.Duidelijk nederlandstalig handleiding erbij. Ik heb geen digitaal camera gehad (ben wel in het bezit v.e. digitaal videocamera van panasonic),dit is dus mijn eerste camera. Na 30 min on-the-job (met handleiding erbij) kon ik de camera reeds optimaal bedienen.Camera heeft vele instel -en mogelijkheden.Standaard uitrusting paket is goed.Ik mis alleen de (optioneel) netvoedingsadapter,handig als je van plan bent de lcd-monitor langdurig wil gebruiken of camera aan te sluiten op een computer.Gemaakte foto's zijn van goede kwaliteit,ben best erg tevreden mee (ook mijn gezin en aanhang).Een aanrader!