Casio EXILIM Zoom EX-Z700 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Casio EXILIM Zoom EX-Z700 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

appie-aap 07-11-2007

WOW!!
Heel licht, goed geprijsd, mooi model, handig, veel functies,
heel groot scherm en super snel aan...
Goed he... Fantastisch product: CASIO EXILIM Z-700

Bij elkaar dus fantastisch
appie-aap

appelsap12 20-06-2007

Een hele fijne camera. Enorm veel instel mogelijkheden en natuurlijke mooie scherpe foto's. Vooral de grote display vind ik geweldig. Deze geeft de foto's erg mooi weer. Al met al een top camera

marc 07 27-04-2007

Heb dit toestel een paar dagen in het bezit, heb er erg lang over getwijfeld, mar uit verschillende hoeken goed nieuws over gehoord. Ik kan met recht zeggen dat dit echt een super toestel is, hij licht lekker in de hand is klein en natuurlijk een mooi beeldscherm achterop (erg groot en duidelijk).Het grootte voordeel aan dit toestel zit hem toch echt wel in de lens, die eigenlijk bij pentax vandaan komt en dus super reageert op verschillende situaties. Ook zijn de anti-shake display en de long life accu erg goed!De menu's zijn erg uitgebreid, echt heel veel mogelijkheden. Houdt echter wel in de gaten dat de menu's op het toestel allemaal in het engels zijn en niet nederlands ingesteld kunnen worden. Het toestel is verder heel netjes afgewerkt en ziet er ook erg stevig uit. Ik heb nog geen nadelen aan dit toestel ondervonden, heb het hele toestel uitgepluist en kan ook echt geen nadeel vinden!!zowel overdag als s'avonds schitterende foto's. Wie met dit toestel een wazige foto kan maken is een echte kampioen!!veel succes met de beslissing

pr8 09-03-2007

Ik heb hem nu 3 dagen in bezit, en ben er niet meer als 100% tevreden over!
leuke camera, lekker klein, HEEEEL veel functies en erg mooie foto's.

hulde :-P