Kodak V803 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kodak V803 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

riannhuh 29-04-2008
Geschreven voor: Kodak V803 zwart

Buiten maakt deze camera prachtige foto's, maar binnen zijn ze eigenlijk belabberd. Ook filmpjes binnen worden heel donker. Ik gebruik deze camera heel vaak voor foto's, maar ook heel vaak voor filmpjes. Ik heb nu al verschrikkelijk vaak gehad dat de camera tijdens het filmen 'vastslaat', wat ook wel eens gebeurt is dat hij tijdens het filmen nog een keer digitaal inzoomt (wat hij niet moet kunnen) en dan crasht de camera helemaal. En de filmpjes zijn foetsie. Minder vaak is dat mij gebeurt met foto's maken, ook wel enkele keren. Het enige wat dan helpt is de batterij eruithalen en dan er weer in. Ik heb ook enkele keren gehad dat de lens niet meer dicht wou, daardoor zit er nu ook een kras op de lens. En ik heb ook gehad dat de camera gewoon niet meer aan wou, en met het opladen zag je ook geen lichtjes. 2 weken laten liggen en hij deed het weer.
Ik laat de camera nu opsturen en ik ben benieuwd hoe lang ik hem kwijt ben.

M.J. van der Sar - 20-04-2008
Geschreven voor: Kodak V803 zilver

De foto's zijn erg goed, alleen de bediening daar kan ik niet mee omgaan (en ik ben heel handig). Het duurde lang voordat ik het pookje had gevonden dat het menu bediend. Om foto's te nemen moet ik soms wel 5 x drukken anders stelt hij alleen maar scherp, dus dat is wel spannend, maar je mist de momenten.
Verder voor het aanzetten moet ik ook erg hard drukken en dan soms ook wel 3x omdat je dan net iets te zacht drukt. Kortom spijt spijt en verlang ik naar mijn Sony DSC W17 die helaas na 7000 fotos is overleden. Handleiding onduidelijk.
Het is dat ik me gigantisch irriteer anders had ik waarschijnlijk nooit dit review geschreven.

WillemN 25-03-2008
Geschreven voor: Kodak V803 wit

Ik heb deze camera nu al een jaar bijna en heb nog nooit zo'n goede compact camera gehad. Ben echt super happy met deze aankoop! Hij is in alle opzichten top!

manu1901 30-06-2007
Geschreven voor: Kodak V803 rood

Heb deze camera sinds enkele maanden in gebruik. Had al een Kodak DX6490. In vergelijking met de DX- camera zijn de foto's iets minder scherp. Maar voor een compacte camera zijn ze goed genoeg. De Perfect Touch Technic is zeer goed voor het opnieuw belichten van te donkere foto's. Vooral buiten zijn de foto's zeer goed, met name makro foto's zijn bijzonder scherp. Met de bijgeleverde Kodak software ben ik ook heel blij. Zeer makkelijk in gebruik en voor de minder veeleisende gebruiker ruim voldoende. Met de V803 kan ook gefilmd worden, maar daar heb ik nog geen ervaring mee.

naam 1001 21-05-2007
Geschreven voor: Kodak V803 blauw

Prima camera, goede kleuren, prima batterij bijgeleverd, makkelijke bediening. De foto's zijn haarscherp, het lensje is van uitstekende kwaliteit. Als je niks van fotografie afweet kan je hier toch prima foto's mee maken. Kortom een aanrader.

Linda1000000 16-05-2007
Geschreven voor: Kodak V803 blauw

Ik heb deze camera nu bijna een maand in bezit. Hij bevalt zeer goed. Hij ziet er mooi uit, is makkelijk te hanteren en neemt superscherpe foto's. De weergave van de foto's op het scherm is ook zeer goed door de grootte van het scherm.

Het enige probleem is dat er op dit moment nog geen extra accu bij te bestellen is.

swiffie92 12-05-2007
Geschreven voor: Kodak V803 blauw

heb deze camara paar dagen maar hij is echt geweldig hij is
scherp en lekker klein. ik heb een blauwe kleur
het geluid is ook goed van de dit ding dus kort op
ik ben er heel blij mee

John45 16-04-2007
Geschreven voor: Kodak V803 zwart

Ik heb de Kodak V803 nu bijna 2 maanden in bezit en ik ben zeer tevreden over het design (klein, plat en mooi), de stevige behuizing (een metalen rand) en de mogelijkheid om foto's achteraf te belichtend.m.v. de Perfect Touch Technic. Zo kun je foto's die toch iets te donker zijn bijlichten. In normale omstandigheden stelt de camera zich automatisch in op de juiste belichting en krijg je heldere foto's, bekend van Kodak. Je moet wel voor je afdrukt, de toets half ingedrukt houden en wachten tot het groene handje verschijnt, maar dat geldt waarschijnlijk voor alle digitale camera's.
Dat is meteen ook een nadeel : je kunt niet snel genoeg foto's achter elkaar klikken, hij is dus traag.
Voor de snelheid moet je waarschijnlijk naar een ander merk of een digitale spiegelreflexcamera.
De camera heeft een mooi groot scherm met aanduiding van het te fotograferen object en dat werkt prima, maar ik mis wel een zoeker. Met name als de zon fel schijnt heb je een probleem: je ziet niets meer en moet op goed geluk klikken.
Gezien de prijs is dit wel een toestel dat waar voor zijn geld biedt : 8 Megapixels, mooi design, prima foto's en veel mogelijkheden. Een aanrader voor iemand die kwaliteit wil voor weinig geld.

Dyonne 03-04-2007
Geschreven voor: Kodak V803 paars

Ik heb deze camera een tijdje geleden gekocht en ik ben er zeer tevreden over. Ik vind het uiterlijk van de camera geweldig en hij maakt ook nog eens supermooie foto´s. Ook die mogelijkheden die de camera biedt zijn voldoende. Echt een leuke camera voor een leuke prijs.