Kodak V1003 grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kodak V1003 grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

van den berg 41 18-06-2008
Geschreven voor: Kodak V1003 wit

ik heb deze camera gekocht en heb er geen spijt van.
Makkelijke bediening goede foto's en veel programmas.
Heel gebruiks vriendelijk.
Dat er geen stabilisator opzit is niet te merken met inzoomen op grote afstand maakt hij nog scherpe foto's
hij is ekker klein en ligt goed in de hand.
Een prima toestel voor erg weinig geld.
Het fotograveren in de avond blijft wat lastig, maar doormiddel van een rood of groen handje in de display geeft hij aan of de foto goed is
Geen verassing achteraf dus.

Bontje 06-01-2008
Geschreven voor: Kodak V1003 zwart

Prima camera! Nu enkele maanden in bezit en prachtige foto's meegemaakt. Vooral de functie bijsnijden nadat een foto gemaakt is, is super handig. Camera ligt prima in de hand, eenvoudig menu en niet teveel toeters en bellen, kortom prima camera voor een leuke prijs!

the brock 22-09-2007
Geschreven voor: Kodak V1003 blauw

fijn compact toestel met 10 mp en 3 x optische zoom. Ik ben erg tevreden over het toestel. heb het toestel gebruikt voor vakantie en uitjes met gezin. scherpe foto's. Soms wat te traag voor actiefoto's in verband met het checken van de lichtsterkte. Zeer tevreden zeker over de prijs / kwaliteitverhouding.