Panasonic DMC-LZ7 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic DMC-LZ7 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

buitendijk 07-07-2007
Geschreven voor: Panasonic DMC-LZ7 zilver

deze camera heb ik 1 maand in mijn bezit en ben er mee naar italie geweest en heb daar wat opnames gemaakt wat mij zeer tegenvalt dat de meeste opnamen wat wazig zijn . ik heb reeds een nikon camera coolpix 2200 die messcherpe opnames maakt toch is deze camera aangescaft in 2002 heb toch veel spijt dat ik deze camera heb aangeschaft

pieterprint 11-06-2007
Geschreven voor: Panasonic DMC-LZ7 zilver

Geweldige camera. Veel mogelijken, van simpele bediening voor beginners tot gevorderden. automatisch en handmatig. high angle functie die het mogelijk maakt boven je hoofd te fotograferen (zonder dat het display kan draaien). E.Zoom knop voor supersnelle maximale zoom. Op de automatisch stand eenvoudig de licht regeling iets donkerder te zetten bij schittering of vel zonlicht. Stabilisator op 2 niveau's
Tijdens het fotograferen heel eenvoudig het aantal megapixels te wijzigen en de kwaliteit van de foto in te stellen.
Op 7 Megapixels en beste kwaliteit is de foto circa 4MB groot. Ik zelf fotografeer op 5 Megapixels hogekwaliteit, dan zijn de foto's circa 2 MB en kan je 410 foto's maken als je een 1 Gigabyte kaartje gebruikt.
Tijdens het foto's maken verschijn de sluitertijd in het beeldscherm. etc.etc.....
Zeer compact voor zijn mogelijkheden. ik twijfelde tussen de fuji S5700 en deze maar deze kan volgens mij meer....

Elzard 27-05-2007
Geschreven voor: Panasonic DMC-LZ7 zilver

Ik ben 100% tevreden de fotos zijn heel scherp ook bij ingezoomde stand,wat ik heel makkelijk vind is het vooraf ingestelde menu ,bv sneeuw / heldere hemel / vuurwek / gezichten,ook de flits is variabel ,dus niet altijd een wit gezicht,wel heb ik er een paar GP 2700
baterijen bij gekocht (de beste) filmen is ook super (30 frames per minuut) je moet de FOTOcamera wel rustig bewegen ,de fotos die ik in een sporthal heb
gemaakt zijn goed gelukt,kun je ook in het menu kiezen

paco 27-04-2007
Geschreven voor: Panasonic DMC-LZ7 zilver

vandaag de panasonicDMC LZ7 gekocht. en de eerste test foto's zijn heel erg goed. De camera werkt ook erg makkelijk je kunt er zo mee aan de slag als beginner. maar biedt ook voldoende mogelijkheden voor personen die graag gebruik maken van de handmatige instelling van een camera.
De foto;s zijn zeer scherp zowel van dichtbij als veraf. Het scherm is mooi duidelijk. de tijd tussen twee foto;s is ook erg kort je kunt snel na elkaar foto;s maken ook als je de flits gebruikt. Verder is video zeer goed ondankt dat het nog steeds een fotocamera is.
Met zijn 6 x optical zoom ( op 7,2 mp ) en 9 x optical zoom op (3 mp ) is deze camera een zeer goede concurrent voor de veel grotere en zwaarde superzoom camera's die er zijn.
Kortom de prijskwaliteit van deze camera is super. Er zijn op dit moment geen betere camera's in deze prijsklasse.