Fujifilm FinePix A610 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm FinePix A610 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

JMK 27-07-2007
Geschreven voor: Fujifilm FinePix A610 zilver

Hebben de A610 nu drie maanden en hij bevalt prima. Handleiding hebben we nog nauwelijks nodig gehad; alles wijst vrijwel vanzelf. Aanzetten en klikken maar. Altijd prima foto's. Minpuntje is het batterijverbruik. Na 150 foto's vraagt ie alweer om nieuwe energie en dat is iets om rekening mee te houden - als je op vakantie gaat bijvoorbeeld.
Plus: Zeer makkelijk te bedienen, prima foto's. Handzaam formaat, waarbij het grote scherm ruim voldoet, ook buiten als het licht erg fel is. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Plus/min: reactietijd na afdrukken. Min: Batterijverbruik.

Fem19 10-07-2007
Geschreven voor: Fujifilm FinePix A610 zilver

Was op zoek naar een digitale camera voor vakantiekiekjes e.d. die niet te duur was. Deze camera is perfect voor mij. Zeer duidelijke foto's, ook veel mogelijkheden, hoewel dat voor mij geen eis was. De camera is ook erg makkelijk in gebruik, eigenlijk heb je geen handleiding nodig. Verder is de camera vrij licht en compact, terwijl er toch een redelijk groot en duidelijk lcdscherm op zit.
Deze camera heb ik icm met een tasje en 1 gb xD geheugenkaart gekocht, erg mooie aanbieding!
Voor dat geld heb je volgens mij nergens anders zo'n goede camera met accessoires.

ErikSweetLakeCity 16-06-2007
Geschreven voor: Fujifilm FinePix A610 zilver

De Fuji Finepix A610 is volgens mij op dit moment het allerbeste cameraatje wat je voor dit geld kunt kopen en slaat zeker geen gek figuur.
Ik heb ervaring met verschillende camera's zoals de Powershots van CANON die absoluut super foto's maken en veel mogelijkheden hebben, maar die zijn allemaal stukken duurder dan deze Finepx A610 die ik voor weinig Euro heb aangeschaft om de komende vakantie wat fotootjes te schiten en niet altijd een grote en dus zwaardere camera hoef mee te zeulen.
Hiermee heb ik gelijk aangegeven voor wie deze camera eigenlijk is bedoeld. Voor de relaxte vakantieganger die mooie en scherpe foto's van zijn vakantie wil maken zonder poespas en die foto's af en toe op z'n pc of via een Cd'tje nog eens wil terugzien.
Absoluut prima foto's als je 'm op z'n beste kwaliteit stand zet, en de standaard kwaliteit is ook nog prima te noemen. Ik heb er een 512 Mb SDkaartje in en op de beste kwaliteit kan je dan nog ruim 160 foto's kwijt. Dat lijkt mij ruim voldoende voor 1 of 2 weekjes vakantie naar de zon o.i.d.
De kleuren was in vergelijking met de CANON's die ik gebruik ff wennen, maar eigenlijk zijn de kleuren prima te noemen, misschien zelfs ietsje voller dan de CANON.Maar nogmaals , deze camera mag je eigenlijk niet vergelijken met de duurdere camera's en toch kan ie de vergelijking in scherpte en kleurverzadiging best soms aan. Prima fotootjes, handig in gebruik, want Nederlands menu, en de allerbeste prijs/kwaliteit verhouding van alle camera's die NU (juni 2007) te koop zijn in deze klasse.
KOPEN deze camera, hier val je volgens mij geen buil aan en ik neem 'm dan ook mee op vakantie deze zomer !

floorW 07-05-2007
Geschreven voor: Fujifilm FinePix A610 zilver

Goeie eenvoudige camera met best wel veel mogelijkheden.
Uitstekende kwaliteit opnames.
Ligt lekker in de hand, en gebruikt normale oplaadbare mh batterijen.
Installatie is makkelijk.
Ook handig zijn de verschillende voorgeprogrammeerde instellingen waardoor het makkelijker is om een speciale opname te maken.
Supergoeie prijs/kwaliteitsverhouding.
Reeds enkele weken in bezit.

Tjoektjoek 20-04-2007
Geschreven voor: Fujifilm FinePix A610 zilver

Prima toestel voor dit geld. Gekocht voor m'n dochter die heel graag foto's maakt. Makkelijke Nederlandse gebruiksaanwijzing en Nederlandse menusturing op de camera. Compaqt apparaat met voldoende mogelijkheden om leuke foto's te maken.