Fujifilm FinePix Z5FD roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm FinePix Z5FD roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Krazny 17-09-2008
Geschreven voor: Fujifilm FinePix Z5FD zilver

Ik heb deze camera nu ruim een jaar en vind m qua gebruiksgemak perfect! Snel een foto gemaakt zonder problemen.

Overdag prima foto's en haarscherp. Maar zodra het licht wat minder wordt heeft dit direct effect op je gemaakte foto's. Ik wilde deze gaan gebruiken op feestjes, maar helaas zijn dan veel foto's onscherp. De foto's die nog redelijk scherp zijn, zijn meestal blurry.
Dit ondanks de unblur functie.

Op zicht een goede, makkelijk mee te nemen camera dus, maar in donkere ruimtes niet geschikt om foto's mee te maken.

fluim 16-01-2008
Geschreven voor: Fujifilm FinePix Z5FD zilver

Ik wil mij bij janinaplumosus aansluiten. Sinds 4 december hebben we deze camera in gebruik, maar zaterdag ga ik hem weer inruilen.
De kwaliteit van de foto's valt erg tegen, en hoe meer je instelt hoe slechter het wordt.
Ook ik had dit niet van een Fuji verwacht.

janinaplumosus 24-12-2007
Geschreven voor: Fujifilm FinePix Z5FD roze

op automatisch is hij goed maar als je de voorkeurkeuzen doet krijgt hij ongelooflijk grove korrel en ruis ben dit niet gewend van fuji heb ook de z2 die heeft er lang zoveel last niet van
zonde van het mooie toestel denk erover hem toch weg te doen

nelnel 11-08-2007
Geschreven voor: Fujifilm FinePix Z5FD roze

Ik heb deze camera een paar maanden in gebruik.
Maakt mooie foto´s met heldere kleuren. Alleen buiten in de volle zon blijft het moeilijk om het beeld te bekijken, ondanks het extra licht wat er bij gezet kan worden. Uitkijken met fotograferen dat er geen vinger voor het beeld komt. Het is een hele kleine camera en daar even op letten, Maar is verder geen probleem. De grootte is ideaal, past in elke damestas of broekzak. Niet te zwaar en erg plat. Wel het rode ogen knopje aanzetten, dat werkt uitstekend