Canon PowerShot A450 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PowerShot A450 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Magda Antonia 26-10-2008
Geschreven voor: Canon PowerShot A450 zilver

Heb deze camera gekocht als eenvoudige digitale camera voor een kind en ik moet zeggen, hij is geslaagd met vlag en wimpel. Makkelijk te bedienen, mooie foto's en kan tegen een stootje.
Een ander groot voordeel is dat alle canons dezelfde software en snoertjes gebruiken, als het hele gezin canon gebruikt hoeft er dus maar een fotoprogramma op de pc.

birdman 07-01-2008
Geschreven voor: Canon PowerShot A450 zilver

Een setje;Canon Powershot A450 met Canon Selphy 720 voor een prima lage prijs.Dit bij een grote prijsvechter.Nergens goedkoper gezien.
Gewoon nederlands model,duidelijke instructie.

Canon A450 een prima camera.Hier kan je prima mee uit de voeten.Geen ingewikkelde constructies,gewoon nette foto's schieten.
Display helder,afmeting voldoende.Scherp stellen automatisch.
Formaat handzaam,een klein fototasje erbij kopen en je bent klaar,voor de vakantie.

Dan de Selphy 720.Een compact wonder van vernuft.Die printer neem je overal mee naar toe.Gaat gewoon mee op vakantie.Fotos's direct uitprinten op allerlei manieren;direct,bluetooth(optie),via sd card,usb stick etc etc.
Een wat een helder en scherpe foto's.Hier kan geen fotoshop tegen op.Mij zien ze daar niet meer.

Met andere woorden kan je dit setje nog krijgen kopen!