Olympus FE-340, Blue blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus FE-340, Blue blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Indy 26-07-2008
Geschreven voor: Olympus FE-340, Blue blauw

een fantastisch toestel. het is even puzzelen met de vele mogelijkheden, maar die zijn het meer dan waard. voor iedere situatie is een goede foto te maken.
groot lcd scherm waardoor de foto goed te zien is. ook de videofunctie is erg goed, een aanrader voor de hobbyfotograaf, je hoeft niet perse een dure spiegelreflexcamera te kopen. er is zelfs een functie om achter glas te fotograferen met een prima kwaliteit.

remy s 12-03-2008
Geschreven voor: Olympus FE-340, Blue blauw

heb hem nu 2 dagen en ja wat zal ik zeggen gewoon top lekker snel duidelijk en scherp lcd scherm! en zeer gebruiksvriendelijk ( over het algemeen 1 knop 1 functie ) en metalen behuizing wel zo fijn en veilig ! ben tevens zeer tevreden over de flitser echt snel en zorgt voor veel licht en dat voor een leuke prijs!