Nikon Coolpix L16 Silver zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon Coolpix L16 Silver zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

k2 15-10-2008

Doede camera deze nikon. Maakt uitsekende foto's en maakt ook goede filmpjes met uitstekend geluid

just_matthijs 18-09-2008

Heel mooi fototoestel, heb hem nu een paar dagen in bezit, en je maakt er de mooiste fotos mee. Ook dat de lens niet in het midden zit, maar een beetje eronder is een leuk detail. Heb hem zelf in het zwart. AANRADER!!

antoinettep 15-09-2008

Ben echte amateur wat fotografie betreft, maar de COOLPIX 16 is een goed en gemakkelijk toestel en maakt mooie scherpe foto's zowel buiten als binnen. Een aanrader voor zo'n prijs met veel mogelijkheden. Antoinette

aapje93 31-08-2008

Prima camera. Mooie kwaliteit foto's, veel mogelijkheden en heel simpel te bedienen.
De camera start heel snel op, je kunt eigenlijk al gelijk beginnen met foto's maken.
Ik vind het helemaal niet lastig dat er gewone batterijen in moeten, ik zorg er altijd voor dat ik 2 volle bij me heb. Ik heb de camera nu ongeveer anderhalve maand. Er kunnen ook filmpjes mee gemaakt worden, de kwaliteit daarvan is redelijk.
Kortom: Ik heb heel erg tevreden met deze camera!

piet9 13-04-2008

mooi model camera, met groot helder scherm, vele instel mogelijkheden via NL menu. Geen ingewikkelde knoppen en instellingen, snel aanzetten en fotograferen maar. Goede kleuren en contrasten op foto. Heeft via menu 14 automatische programma's w.o. sport en panorama functie en digitale beeldstabilisator. Camera met zeer goede kwaliteiten en handige bediening. Enig minpuntje, ze hadden wat mij betreft i.p.v. gewone AA batterijen, oplaadbare batterijen mogen doen.

lei 04-04-2008

Mooie kleine camera, maakt mooie scherpe foto's, zowel op afstand als dichtbij. Gemakkelijk in te stellen en eenvoudig te bedienen.