Sony DSC-T300 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony DSC-T300 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Henk 50 04-09-2008
Geschreven voor: Sony DSC-T300 zilver

Zoals belooft een berichje terug na ontvangst van de foto`s.
Erg mooie foto's er zit echt diepte in de foto`s bij natuurfoto`s. Ik heb een hoop proef foto`s gemaakt, dus met verschillende kvaliteit.
Ik heb dus bijvoorbeeld Sávond mijn kamera op statif gezet( zoals in het boekje staat bij donkere foto`s) en dan is er echt geen ruis op mijn foto`s. Jammer dat ik de foto`s niet kan laten zien via deze site.
Maar zoals i al schreef de eerste keer, Echt de tijd nemen om de gebruikaanwijzing te lezen.En je kunt de kamera instellen om foto`s te maken die ook echt 10x15 zijn!!. Als je de kamera alleen op automatisch zet en dan Sávonds foto`s maakt dan kun je niet verwachten om de bedste kvaliteit te krijgen, dan kun je de kamera instellen naar de avond. Ik ben bang dat die andere kamera dat die andere persoon heeft gekocht weer terug moet naar sony omdat daar wel erg veel aan mankeert. Er kan natuurlijk een fabrieks fout zijn, of de kamera is niet goed ingesteld. Vanaf 22 aug . in bezit en wij zijn er meer dan tevreden mee, goede foto`s mee gemaakt.

T.Witte 03-08-2008
Geschreven voor: Sony DSC-T300 zwart

Naar aanleiding van de positieve reacties hier op kieskeurig en natuurlijk het geweldige design van deze camera besloten de Sony DSC-T300 aan te schaffen. Hij ziet er prachtig uit en het touchscreen is erg handig, makkelijk, maar vooral erg leuk. Veel mogelijkheden qua instellen zijn er op deze camera. Alleen wat je ook instelt de kwaliteit is gewoon ronduit slecht. Buiten als de volle zon schijnt zijn de foto's oké, maar ook dan heb je last van ruis . Maar binnen is het helemaal erg, ook met flitser, zoveel ruis en zoveel vervaging. Irritante blauwe en rode ruis, details, zoals letters op boeken, nauwelijks te zien. En dan heb ik het nog niet eens over het vergroten van foto's, nee op het lcd scherm van de camera zie je deze ruis al. Deze camera maakt gewoon geen goede foto's en dat is erg jammer. Val niet voor het uiterlijk van deze camera als je ook goede foto's wilt maken, ik maakt in ieder geval die fout niet meer.

Marco75 08-07-2008
Geschreven voor: Sony DSC-T300 zilver

Vorige toestel was DSC-P32 en nu DSC-T300 ziet geen verschil. Maar die T300 hebben wel 1920x1080 ondersteunt. Dat ziet mooi en scherp beeld op full HD LCD. Daar gebruik ik nu alleen 1080 opnamen.
Alles makkelijk verlopen bediening. Ben blij dat ik hem heb gekocht.

Loek19 28-04-2008
Geschreven voor: Sony DSC-T300 zwart

Ik heb het toestel nou 2 dagen in bezit

voordelen:
-Groot scherm, touchscreen
-Fijne besturing
-Heel veel functies
-Geen lens die naar buiten komt en tog 5 x optie zoom
-Hij maakt mooie foto's
-En maakt ook mooie filmpjes, goed geluid

De smile shutter heb ik nog niet echt onder de knie.
Een hele fijne funtie is dat als je een foto wilt maken dat je op het scherm een punt kunt selecteren en dan stelt hij zich op dat punt scherp!
Nadeel is dat de accu niet zo lang mee gaat(komt denk door het groote scherm) maar is wel weer snel opgeladen!
dat er geen gewone SD kaart in gaat maar een Memory Stick Duo.
Maar voor de rest een prachtig toestel ben er tot nu toe echt tevreden mee!