Sony Cyber-shot W DSC-W130 roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot W DSC-W130 roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

GerardKroes 18-07-2008

Heb deze camara nu bijna 4 maanden in bezit en moet concluderen dat mn vorige camera betere foto's maakte.
Desondanks heb ik er inmiddels meer dan 1100 foto's mee geschoten.
Inderdaad, het keuzewieltje zit op een niet al te logische plek, verdraaid (te)makkelijk waardoor vaak weer een verkeerde opnamemodus is.

Scherpte van foto valt tegen, neemt ook te vaak met langzame sluitertijden op, en ook de SteadyShot werkt volgens mij niet naar behoren.

De snelheid van te verwerken foto op kaartje valt niet tegen, evenals de opstartsnelheid, deze is goed te noemen.

Over het algemeen ben ik matig tevreden, ik had meer verwacht van een dergelijk product

Hauptman1 06-05-2008

Een paar weken in bezit. Maakt prima foto's, niets mis mee. Klein, handig en licht.

1 heel klein minpuntje, voor mij althans, is dat het draaiknopje voor de instellingen precies op de plek zit waar ik mijn duim meestal plaats en daardoor wel eens verdraaid wordt zonder dat ik het doorheb.