Sony DSC-W115 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony DSC-W115 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

ellencarmen 10-08-2008
Geschreven voor: Sony DSC-W115 zwart

Superfijne camera, al eerder een fuji finepix, met lens, gehad. maar dit is 10x beter. Maakt snel foto's, is eenvoudig hanteerbaar, heeft duidelijke menu's en is makkelijk in je binnenzak te steken, ook niet onbelangrijk. Daarnaast compleet uitgerust met case. Het overzetten van de foto's is zelfs voor de meest onhandige gebruiker nog een fluitje van een cent. Let er wel op dat er een speciaal Sony geheugenkaartje in moet.. Maar goed, op een 2GIG kaart waar dus bij'normaal'formaat foto's er ruim 1250 op de kaart kunnen (A3formaat de helft). Daarnaast voorzien van accu en lader, zodat je niet continue het ge-OH hebt van lege batterijen. Dus wil je een huis-tuin en keukencamera.. Niet twijfelen en kopen deze! Mijn beoordeling is op prijs/kwaliteit niveau.

Michel10 19-07-2008
Geschreven voor: Sony DSC-W115 zwart

Ik heb deze camera nu 2 weken, en ruim 500 fotos gemaakt onder allerlei omstandigheden, maar perfect !
Camera werkt zeer snel, en heeft een heel overzichtelijk menu, en een mooi groot en duidelijk display.
En wat hem heel aantrekkelijk maakt is dat hij zo klein is.