Samsung D75 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung D75 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

stephan39 28-06-2008
Geschreven voor: Samsung D75 zilver

Was eerst wat sceptisch t.o.v. van deze camera.
Maar hier ben ik absoluut van teruggekomen.
Wat een mooie foto's voor dat geld.
Heb hem 2 weken getest op Bonaire, samen met een Canon Powershot 710is. Ik heb nauwelijks verschil kunnen ontdekken! Heb de foto's ouderwets laten afdrukken en ze zijn echt heel mooi van kwaliteit.
Een fijne en eenvoudig te bedienen camera.
Aanrader!

Ron 68 12-02-2008
Geschreven voor: Samsung D75 zwart

Prima prijs/kwaliteit verhouding.Maakt mooie foto's, ligt lekker in de hand en is redelijk snel.
Heb naast deze camera een Z3 van konica minolta maar de samsung is een stuk handzamer en doet niet onder qua foto kwaliteit.
Kortom; een aanrader!

Picture Perfect 28-01-2008
Geschreven voor: Samsung D75 zwart

3weken terug deze zwarte samsung d75 gekocht, en bevalt zeer goed. Makelijk in gebruik, menu is duidelijk. Foto's zijn zeker scherp en de grote display weergeeft alles ook zeer scherp. Alleen de 2batterijen die je er bij geleverd krijg zijn binnen no-time op btje gierig,dus moet je voor ong 20euro goede kwaliteits batterijen bij kopen. Daarnaast heb je ook verschillende geinige kaders waarmee je foto's kan nemen zoals verschillende samsung gsm toestellen ook in hun software hebben. Dus ook zeer aan te raden voor familiemet kids om extra leuke foto's te maken.

Richard NL 28-12-2007
Geschreven voor: Samsung D75 zilver

Goed toestel, en maakt mooie foto`s.
hij is niet groot en past daarom makkelijk in je broek, en het LCD display is lekker groot.
hij ligt lekker en stevig in de hand (niet zo los wat je vaak hebt bij kleine camera`s)

klein minpunt, je kan de foto`s niet meteen wissen nadat je een foto hebt gemaakt, wel verschijnt de afbeelding naar gelang aantal seconden in beeld, maar dan kun je ze niet meteen wissen dat was bij mijn vorige toestel wel.
maar de pluspunten maken het meteen weer goed.

Samengevat:
Mooi uiterlijk (strak design)
licht lekker in de hand
ook geschikt voor grote vingers
lichtgewicht
goeie autofocus (mooi in Macro stand)
Fimen met geluid in goede kwaliteit

een aanrader!