Samsung ES65 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung ES65 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Kimberley92 25-08-2011
Geschreven voor: Samsung ES65 zwart

De camera maakt mooie foto's, vooral buiten is het licht ziet het er fantastisch uit. De camera is makkelijk in het gebruik, het meeste spreekt voor zich.
Alles wat ik verwacht van een digitale camera zit er op.
Ik vind het alleen jammer dat de camera er niet echt mooi uit ziet.

comep 08-04-2011
Geschreven voor: Samsung ES65 zwart

Ik heb dit toestel enkele dagen geleden gekocht maar sta op het punt het te retourneren. De foto's zijn onscherp en vaag, zoals hier al te lezen valt. Ik heb dit met een korreltje zout genomen maar het is dus helaas toch waar.
Erg jammer want verder is het een heel leuk toestel voor weinig geld. Valt me ietwat tegen van Samsung...

bertvE 31-12-2010
Geschreven voor: Samsung ES65 zilver

Na een canon powershot en een casio exilium nu voor mijn dochter een samsung es65 aangeschaft.
Fotografeer zelf met een canon EOS 450D.
De foto's waardeer ik als prima, op wintersport zelfs een uitstekende belichting, en daar heeft mijn eos nog wel eens moeite mee.
Mijn dochter maakt veel foto's binnen en ook deze zijn over het algemeen van prima kwaliteit.
Een prima camera voor weinig

Vinz1979 19-12-2010
Geschreven voor: Samsung ES65 zwart

Heb dit toestel gekocht omdat het grootste deel van de reviews positief was. Nu zullen er altijd mensen zijn die "niet met het toestel kunnen werken". De lage beoordeling op de kwaliteit van de foto's nam ik dan ook maar met een korreltje zout. Nu ikzelf de ervaring heb kan ik bevestigen dat de foto's buiten genomen van redelijk tot goede kwaliteit zijn. Maar de foto's die binnen gemaakt zijn, zijn ver onder de maat. Ik ga deze ook per direct weer terug brengen en op zoek naar een ander toestel.

el mourabbi 17-12-2010
Geschreven voor: Samsung ES65 zwart

N.a.v. de goede reviews hier dit toestel aangeschaft. Misschien heb ik een slecht exemplaar getroffen, maar ik ben erg teleurgesteld. Foto's zijn onscherp, zelfs met beeldstabilisatie aan en de witbalans lijkt nergens op. Foto's met zee en/of luchten zijn veel te blauw. Zelfs PhotoShop kan deze foto's niet redden.

Jacqueline66 10-10-2010
Geschreven voor: Samsung ES65 zwart

Mijn zoon van 11 kocht deze camera. Een verrassend goede camera, veel mogelijkheden, 5 x optische zoom, gemakkelijk te bedienen en haarscherpe foto's. Erg fijne camera voor een kind dat net zijn eerste fotocamera koopt (voor grote mensen ook trouwens). Zelf leen ik 'm wel eens als ik mijn eigen camera te groot en zwaar vind om mee rond te slepen. De kwaliteit van de foto's is uitstekend. Het apparaatje biedt veel meer dan je voor dat geld en formaat zou verwachten.

jiwolak 16-06-2010
Geschreven voor: Samsung ES65 rood

Mijn eerste digitale camera en ik ben er helemaal gek op! Ik heb zo lang gewacht, omdat ik bij de meeste digitale camera's bewogen foto's krijg met een lage kwaliteit. Samsung is een geweldig merk en met het uitproberen van verschillende merken, merkte ik dat ik hiermee geen bewogen foto's maak en dat de functies overzichtelijk zijn.

Deze camera heeft al mijn verwachtingen overtroffen: uitgebreid menu, mooie kwaliteit foto's, makkelijk te bedienen, prachtige vormgeving, goede kleuren en geen enkele foto is bewogen, zelfs als de digitale beeldstabilisatie niet aan staat. De functies voor tegenlicht, verschillende weersomstandigheden, bewegende beelden (kinderen) en zelfportret zijn geweldig.

Prijs-kwaliteit-verhouding is uitstekend. Kortom, deze camera zou ik iedereen aanraden!

theniels 03-06-2010

Ik heb onlangs de samsung es65 gekocht en ik dacht dat het een mooie camera was
en hij is mooier dan ik dacht
maakt echt sublieme foto's
!!!!
echt een aanrader.!!

melanie1993 12-05-2010
Geschreven voor: Samsung ES65 rood

Ik heb onlangs de Samsung ES65 besteld. Het leek mij de perfecte camera. Ik zocht een makkelijke camera die scherpe foto's maakt.
Nadat ik de camera getest had bleken de foto's totaal niet scherp te zijn! Bij elke foto was er een soort waas of hij was heel erg bewogen (met daglicht en de beeldstabilisator aan).
In welke stand ik hem ook zette; in beeldstabilisator of automatisch, het resultaat bleef heel matig.
Ik heb de camera dan ook gelijk terug gestuurd. Niet echt een aanrader dus.