Kodak Slice zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Kodak Slice zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

stefanps50b650 24-12-2010
Geschreven voor: Kodak Slice zwart

ik heb de kodak slice in het zwart gekocht hij was toen in de aanbieding, ik heb hem voor 115 incl verzendkosten gekocht,

het uiterlijk is niet verkeerd daar heb ik geen negatieve antwoorden op,

het beeldscherm, het beeldscherm is bijna helemaal tot de rand touchscreen dus dat is wel mooi, ik heb zelf de iphone, tuurlijk is het scherm van de iphone gevoeliger dan de slice, maar als je door je foto's bladert dan moet je niet drukke op het scherm wrijven is genoeg,
maar de scherpte van het beeldscherm is niet egt top vind ik het niet te zeggen van wouw wat een kwaliteit,

de scherpte van de foto's vind ik niet zo denderent,
ik had de foto's op 10mega pixel staan en ik sloot hem aan op mijn full hd tv (samsung ps50-b650) en als je gewoon een foto opende zag het er redelijk scherp uit maar als je wou inzomen dan werd het echt wazig, meschien omdat ik op een full hd tv kijk ik weet het niet,

het hd filmen, het hd filmen is niet egt hd vind ik het niet zo scherp als je bv naar discovery hd kijkt ofzo,

er zitten heel veel mogelijk heden op te veel om te kiezen bij het begin moet je echt je even bezig houden wat het allemaal betekend en da kan je wel mooie foto's nemen, (moet je wel de scene selecteren waarvan je egt een foto wilt maken, bv snelle beweging moet je snelle beweging pictogram kiezen.

het gebruiks gemak is ook wel lekker het is niet dat je egt hard moet drukke of heel lang moet wachten tot hij iets weergeeft,

+ punten:
het design ziet er leuk uit,
lekker groot touch screen die lekker gevoelig is,
kan een hele grote flits geven,

- punten:
bij 10mega pixel niet zo scherpe foto's
te duur voor de prijs van 250euro
hd filmen vind ik niet echt HD

let er op! er staat 14mega pixel op de camera hij kan dat wel maar dan is het beeld 4:3 en als je 16:4 wilt hebben dan moet je de camera op 10mega pixel zetten maar dan vind ik de foto niet zo scherp,

conclusie leuke camera voor beetje hobby als je echt pracht foto's wilt maken is dit er niet echt voor, ik ben wel blij met de camera ik heb hem voor 115 euro maar 250 zo ik er nooooiiit voor betalen,

mvg

stefan