Easypix W508 Starfish roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Easypix W508 Starfish roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Eva23 08-10-2010
Geschreven voor: Easypix W508 Starfish blauw

Een simpel lijkend digitaal toestel met plastic hoes. Camera getest bij duikgang op 12m. Fotos en films zijn goed gelukt, het geeft aan de "bovenwaterblijvers" een heel goede indruk wat onderwater gebeurt en is meteen zichtbar. Zonder een vermogen uit te geven heeft men een fantastische fotorapportage/film.
Bij het snorkelen is de zichtbaarheid op het scherm slecht, vooral bij direct zonlicht. Een verder nadeel is het instellen van focus (foto van dichbij of ver weg) voor het duiken. Onderwater kan men deze keuze niet meer wijzigen.
Als het nodig was, werd de camera ook voor bovenwaterfotos gebruikt. Resultaat was aardig, geen super scherpe fotos maar goed genoeg om te houden.
Samenvattend, voor dit geld en verrijking van vakantieherinneringen. Ik zou de camera vandaag weer kopen.

debstar 05-09-2010
Geschreven voor: Easypix W508 Starfish blauw

Ik heb deze camera gekocht zodat de kinderen er foto's mee konden knippen tijden onze vakantie op Curaçao afgelopen augustus.
Voor het geen wat we ervan verwacht hadden zijn de foto's bijzonder goed gelukt. Al met al ben je natuurlijk ook omgevings afhankelijk.
Ze hebben er o.a. schildpadden mee geknipt en de foto's zijn echt zuiver.
helaas kan ik er geen foto bijzetten om het resultaat te laten zien. Al met al voor het geld wat je ervoor betaald krijg je relatief leuke foto's (het is natuurlijk niet te vergelijk met een super camera met een losse bhuizing) maar als je niet al te veel eisen stelt is deze camera super.