Fujifilm FinePix S3300 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm FinePix S3300 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

MichKoets 25-08-2011
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S3300 zwart

Mening van een ervaren amateur: Qua prijs-kwaliteit een prima toestelletje: Fotokwaliteit prima maar scherpstellen is lastig en traag, zeker als je de zoom gebruikt... een 2e foto vaak noodzakelijk (want dan wél prima scherp). Weinig kans op een scherpe foto van een bewegend iets... gewoonweg te traag. Erg irritant: lenskapje er nog op, dan moet je de camera uitzetten en opnieuw opstarten. Terugzien van foto ook traag. Scherpte van een foto is op het display niet perfect te zien. Mogelijkheden (o.a. panoramafoto), keuzemenu, flits, macrofunctie en scherpte en kleuren bij 'stilstaande' foto's: niets mis mee. Vanaf 20x zoom worden fotos iets korreliger maar indrukwekkend lensje. Aanschaf begon met lensfout (door het lenskapje... keuzemenu liep vast) ... kreeg van Wehkamp probleemloos een nieuwe want gebeurde vlak na levering.

Ro36 11-08-2011
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S3300 zwart

Ik heb de camera nu een paar weken en uitgebreid gebruikt tijdens een stedentrip, foto's, film, dag, nacht, panorama, zoom, alle standen geprobeerd en ik moet zeggen: prima camera, mooie foto's, scherp, makkelijk, goed bij duisternis. Enige is misschien dat er nog batterijen in moeten en na een weekend zijn die op. Voor het geld zeker een heel goede camera.

Carl Armand 08-08-2011
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S3300 zwart

Kwaliteit van de foto's is zeer goed, ook in automatische stand en met de telelens genomen. Zeer veel mogelijkheden en zeer gebruikersvriendelijk. Voor deze prijs kan je gewoon niet meer verwachten.
Nadeel is dat de lens nogal gevoelig ia. Gebruik daarom de bijbehorende tas niet, deze is zo krap, dat je de lens snel wat ontzet en het beschermkapje er niet meer goed oppast.
De panoramafunctie: supersimpel en supergoed.
Wel is de body lelijk, lijkt nieuw al vies.

sailer62 04-07-2011
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S3300 zwart

Ik heb de camera nu een paar weken en ben er zeer tevreden over. Is makkelijk te bedienen en maakt prachtige foto,s en heb een aantal vergrotingen gemaakt A4 haarscherp!
Het maken van panorama foto,s gaat zeer makkelijk en mooi resultaat!
Teleopname zonder statief gaat goed!
Dus een aanrader!