Olympus SP-810UZ zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus SP-810UZ zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

mostertpot 20-09-2012
Geschreven voor: Olympus SP-810UZ zwart

Het voor mij slechts een toestel 'ernaast'. Normaal gebruik ik een Nikon spiegelreflex. Maar ik had de behoefte aan een toestelletje dat kwalitatief goede foto's maakt, waar ik goed mee kan inzoomen en gemakelijk 'altijd' bij mij kan dragen. Te vaak gebeurt het dat ik baal mijn Nikon niet bij me te hebben. Dit Olympus toestelletje voldoet aan al mijn wensen en verrassend was wel dat de kwaliteit van de foto's erg goed is. Zeker een perfecte 'door de weekse'camara en een mooi toestel voor iemand die leuke foto's wil zonder al te hoge eisen te stellen aan het toestel. Een aanrader! Leuk geprijst bij Kamera Express, ook een aanrader.

HummerHuisman 08-01-2012
Geschreven voor: Olympus SP-810UZ zilver

Wow wat een camera, superzoom erg goed en stil.
De camera heeft veel opties maar erg duidelijk met gebruik, uitleg bij elke camera stand in het lcd schermpje. De camera voelt erg degelijk aan en doet alles wat ik er van verwacht. Ligt lekker in de hand en niet zwaar t.o.v. andere camera`s. Tot nu 100% tevreden

Heopa 03-04-2012

Dag meneer Hummer Huisman

Ik lees Uw Review over de SP-810UZ Olympus,
Zit er echt verschil met de SP-800UZ
(die heb ik nu namelijk.
Verder zie ik een prijs van 199.00 euro en een prijs van 156.00 euro weet u waar die prijs verschil in zit ?
graag Uw reakie ik wandel veel en maakt daar door ook veel foto's zie www . heopa.nl
Dank voor Uw mede werking.
Vr.groeten van H.C.van der S

Marianne Frijters 05-03-2012

Ik twijfel heel erg tussen deze camera ende Olympus SZ-30MR.
Hebt u deze afweging ook gemaakt? Of tussen deze en andere camera's. En zo ja, wat heeft de doorslag gegeven om voor deze camera te kiezen. Er zijn n.l. nog bijna geen reviews te vinden.
Ik hoop dat u mij kunt helpen. Ik neig n.l. naar deze camera. Weet u hoe het zit met full-HD filmopnamen

Guul Heynen 08-05-2012

wat doe ik fout, ik krijg steeds een klein blokje in mijn lens en de foto's zijn onduidelijk