De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denver PFF1503B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Jantinus 20-08-2024

Grote lijst

Geschreven voor: Denver PFF1503B

In deze review zal ik je vertellen over mijn ervaringen met dit leuke fotolijstje. De lijst is best groot, en dat is meteen de unique selling point ten opzichte van andere Denver lijsten. Verder werkt de lijst precies hetzelfde als zijn kleinere broertjes en zusjes. Maar begrijp me goed, dat is juist goed! Het idee van deze lijstjes is dat je vrienden en familie hun leukste foto’s en video’s kunnen uploaden op jouw lijstje. Om dit te kunnen doen moeten ze eerst vrienden worden op je lijst binnen de Frameo-app. Nadat ze deze app hebben gedownload kunnen ze met de code van het fotolijstje er verbinding mee maken. Daarna kunnen ze uploaden wat ze willen. Op deze manier blijven we op de hoogte van onze neefjes en nichtjes en bijvoorbeeld vakanties van vrienden en familie. Eerst hadden we alleen zo’n lijstje voor oma, maar we vonden het zo leuk dat we er uiteindelijk zelf ook graag een wilden. Het grote formaat van deze variant is daarnaast erg geschikt voor bijvoorbeeld wat grotere ruimtes. Doordat we al een kleinere variant in huis hebben konden we nu ook de backup-functie testen. We wilden graag dezelfde foto’s van het kleine lijstje ook op de grote hebben. Helaas is deze functie wat ons betreft wat minder goed uitgewerkt. Het klinkt in principe heel mooi, je kunt namelijk met behulp van een sd-kaartje backups overzetten van het ene naar het andere lijstje. Het probleem hierbij is echter dat de SD-kaartjes maximaal maar 32GB groot mogen zijn. Daar kom je niet zo makkelijk meer aan tegenwoordig. Een andere optie is om hun cloud-abonnement, Frameo+, te nemen, maar daarmee zet je ook meteen al je persoonlijke foto’s en video’s in een cloud. Als je in het proces een foutje maakt dan wordt het proces afgebroken en wordt je hele lijst weer gereset. Daarna moet je opnieuw weer je wifi-wachtwoord etc. invoeren. Helaas is het onboarding-proces wat ons betreft nog niet helemaal uitgekristalliseerd. Maar goed, buiten dat is dit een heel leuk en gebruiksvriendelijk apparaat dat ik iedereen kan aanbevelen.

Pluspunten

• design
  • formaat

Minpunten

• onboarding/backup-proces

I@mBrie 15-08-2024

Superleuke lijst en handig in gebruik.

Geschreven voor: Denver PFF1503B

We zijn deze digitale fotolijst nu een tijdje aan het testen en ik moet zeggen dat het een ongelooflijk mooi product is. In combinatie met de Frameo App is het ontzettend leuk om foto's naar de lijst te sturen waar je ook bent op dat moment. Erg leuk ook is dat je er een tekst bij kan voegen waarop je kunt zetten waar en wanneer de foto genomen is. Ook kan hierbij een foto getoond worden van degene die de foto heeft geplaatst.
Het instaleren van zowel de lijst als de App zijn zeer gemakkelijk en de foto's worden in mooie kwaliteit getoond. Ook kunnen ze aangepast worden in de lijst (niet in de App) van bijvoorbeeld breedte naar lengte. Vanuit de lijst kunnen er ook weer foto's verwijderd worden.
Je kunt zelf de snelheid van de diashow bepalen wat ook erg prettig is. Enig minpuntje is dat de lijst wel erg aan de grootte kan is, wij hadden verwacht dat hij wat kleiner zou zijn dus je moet er wel even een goed plekje voor zoeken. Maar verder zeker een aanrader

Pluspunten

• makkelijke aansluiting
  • Mooie vormgeving
  • Handige App voor gebruik

Minpunten

• erg groot

Maaike89! 14-08-2024

Super mooie lijst

Geschreven voor: Denver PFF1503B

Wauw wat een mooie fotolijst is dit zeg. Ik heb hem een tijdje mogen testen en ben erg enthousiast. Hij ziet er als eerste al prachtig uit, veel moderner dan de digitale lijsten van vroeger die ik kende. Dit formaat heeft ook een mooie grootte. Hij is gemakkelijk te bedienen via de frameo app, je kan zelfs heel gemakkelijk op je telefoon foto’s en filmpjes selecteren en deze afspelen op het scherm. Je doet dit via Wifi en verbindt snel. Er kunnen heel veel foto’s op, er zit een SD card in met een 128GB. Ik deed erg weinig met mijn foto’s maar op deze manier is het echt leuk om alles weer voorbij te zien komen.

Pluspunten

• Scherp
  • Makkelijk te bedienen via de app

a************@i********* 12-08-2024
Geschreven voor: Denver PFF1503B

Ik heb deze fotolijst mogen testen en ik vind het wel heel leuk en ook de reacties van mensen die binnenkomen bij ons. We hebben gekozen om ook foto’s erbij te doen toen mijn man en ik elkaar hebben leren kennen. Toen onze kinderen klein waren en nu van onze kleindochter. 1 nadeel en dat is als je hem portrait of landscape zet niet alle foto’s komen erop zoals ik zou willen. Dan komen ze of er niet helemaal op of met een kader. Wat ik wel leuk vind is dat onze kinderen er ook foto’s bij kunnen zetten.
Ik had me wel verkeken op de grootte maar dat hebben we opgelost om hem ergens anders te zetten. Ik vind het heel leuk om ook de oude foto’s weer terug te zien die je normaal alleen nog in de foto albums zou zien.

sab031a 07-08-2024

Erg leuk voor ouderen die niet handig zijn met technologie!

Geschreven voor: Denver PFF1503B

Ik heb deze digitale fotolijst een tijdje mogen testen, super leuk want dit leek me perfect voor bij mijn opa en oma. Zij zijn zelf niet erg handig met technologie en ik heb ze vroeger regelmatig een foto naar hun telefoon verstuurd, maar die konden ze dan nooit terugvinden.

Met deze lijst hoeven ze eigenlijk zelf niets meer te doen. Ik stuur vanaf mijn telefoon een foto met de app en zij horen een geluidje op de lijst af gaan dat er wat nieuws binnen is gekomen. Leuk vind ik ook dat ik er een tekstje bij kan vermelden, op die manier voelt het echt alsof ik heel laagdrempelig contact kan houden met mijn opa en oma. De foto wordt vervolgens toegevoegd aan de diashow die elke paar seconden wisselt van foto (de duratie kan je zelf instellen).

De app zelf werkt erg makkelijk en de lijst is binnen een paar minuten ingesteld. Leuk is ook dat je de lijst met meerdere personen kan verbinden. Nu kunnen dus ook mijn zusje en neefjes en nichtjes af en toe wat sturen!

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Mooi groot scherm
  • Handige app

Minpunten

• Foto’s verwijderen kan niet met app