Denver Digitale Fotolijst 10.1 inch - HD - Frameo App - Fotokader - WiFi - IPS Touchscreen - 16GB - PFF1012B - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denver Digitale Fotolijst 10.1 inch - HD - Frameo App - Fotokader - WiFi - IPS Touchscreen - 16GB - PFF1012B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Benny 28-09-2024

Uitgebreid fotolijstje van verrassende kwaliteit

Het fotolijstje is van verrassend goede kwaliteit, is gemakkelijk in gebruik en een leuke aanvulling voor in de huiskamer. Waar een fotolijstje normaliter maar een foto toont heb je met dit lijstje de mogelijkheid om continu en afwisselend (nieuwe) fotos te tonen. Delen gaat gemakkelijk via een app en je bepaalt zelf wie er fotos op kunt zetten. Een kado waar je oma zeker blij mee kunt maken.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid
  • Kadotip
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding
  • App is toegankelijk

Sadioxio 27-09-2024

Goede digitale fotolijst

Leuke fijn werkende fotolijst. App werkt gemakkelijk en te delen met vrienden. Kwaliteit van beeldscherm is prima, ook filmpjes op af te spelen. Heeft een timerfunctie.

Pluspunten

• Voldoet aan verwachtingen
  • Prijs/kwaliteit
  • App werkt goed

Minpunten

• Heeft draad nodig om te werken

TanteHarrie 14-09-2024

Handig te installeren digitale fotolijst!

Handige digitale fotolijst die makkelijk en snel valt te installeren. Beeld kwaliteit is ook erg scherp en je kan via de app maar ook op de fotolijst zelf(touchscreen) de fotot instellen als frame vullend of juist 4:3 of 16:9 etc. Ideaal om materiaal te delen met familie/vrienden. Ik beveel het zeker aan.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Beeldkwaliteit
  • Goed in te stellen

TMol93 14-09-2024

Denver Fotolijst is geweldig! Foto’s toevoegen is gemakkelijk, snel en eenvoudig. Beeldkwaliteit is uitstekend en er zijn veel opties beschikbaar op het fotolijstje. Fotolijst reageert niet altijd direct op aanraking.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Bekabeld

Moniek 13-09-2024

Ik was op zoek naar een digitale fotolijst voor mijn moeder. We wonen wat verder weg en zij is niet handig met smartphone of tablet. Daarom leek me deze ideaal voor haar om toch foto's van ons te kunnen sturen. En het is ideaal! Het beeld is duidelijk, de app en de lijst zijn heel makkelijk te installeren en in gebruik. Het enige nadeel vind ik dat je foto's na het verzenden niet met de app kunt verwijderen van de fotolijst (wel via de lijst zelf). Dus als je per ongeluk iets verzend kun je dat niet ongedaan maken.

Pluspunten

• Makkelijk in gebuik
  • Duidelijke foto's

Minpunten

• Foto's verwijderen via app kan niet

a***************@l****** 11-09-2024
De Denver digitale fotolijst biedt een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Helder scherm, eenvoudig in gebruik en betaalbaar. Perfect voor het tonen van herinneringen zonder in te boeten op functionaliteit of design.