GROHE Precision Start Douchekraan - thermostatisch - zonder omstel - koppelingen - HOH=15cm - mat zwart 345942430 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de GROHE Precision Start Douchekraan - thermostatisch - zonder omstel - koppelingen - HOH=15cm - mat zwart 345942430 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

E****************@g******** 23-08-2024
Ik heb de GROHE QuickFix Precision Start Douchethermostaatkraan – Matte Black getest en ben erg onder de indruk je kunt daadwerkelijk alles instellen van de hoeveelheid water je wilt dat uit de kraan komt tot het regelen van de warmte.

Wat mij erg aantrok was het design mat zwart het is erg mooi, maar het heeft ook onderhoud nodig om het zo mooi te houden. Na de laatste douche is het belangrijk dat je de kraan droog veegt met een doekje om te voorkomen dat er klak resten op je kraan komt.

Tijdens het aansluiten van de kraan moest ik wel veel geduld hebben. De installatie ging soepel, maar merkte op dat de kraan lekte aan de achterzijde en bij de draaiknop na een uur had ik het probleem opgelost. De moer aan de rechterkant van de kraan moest vele malen strakker worden aangedraaid dan de linker die gelijk goed was en ook niet lekte. Als alle problemen zijn verholpen ken je genieten van deze mooie en luxe douchethermostaatkraan.

Wat ik een mooie ontwikkeling is van grohe is dat ze aan alle doelgroepen denken.
Er zitten bepaalde beveiliging systemen in om de temperatuur niet verder dan de 41 graden te draaien door een extra stop te plaatsen zo voorkom je dat je kinderen per ongeluk het water op een te heet temperatuur zetten.
Deze kraan is ook bedoeld voor mensen die hun waterverbruik willen minderen.
Het heeft namelijk een eco systeem, hiermee regel je de hoeveelheid water uitje kraan komt.
Ondanks alles ben ik echt blij met de GROHE QuickFix Precision Start. Het is veilig voor mij en mijn kinderen.

Femke de Jong 04-08-2024

Stijlvolle en zuinige kraan

Ik mocht deze kraan testen voor Reviewclub.com. De kraan staat perfect bij de zwarte regendouche, was makkelijk te monteren en is ook nog erg zuinig. Het water word snel warm. Ook is de kraan goed qua prijs/kwaliteitverhouding. Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Stijlvol
  • Makkelijk te monteren

Rco6 31-07-2024
ik had al een thermokraan uit deze serie van Grohe voor het bad geinstalleerd en nu dus tevens voor de douche. ik had wat problemen met installeren maar het is uiteindelijk allemaal goed gekomen. je moet opletten dat de zwarte matte kranen makkelijker beschadigen bij installatie dus je kraan beschermen kan geen kwaad. Je merkt dat de rozetten niet meer de kwaliteit van vroeger hebben en de afmetingen iets dieper zijn als eerdere modellen dus hier moet je rekening mee houden.

KimP 02-07-2024
De matte zwarte afwerking van de kraan geeft de badkamer een moderne en luxe uitstraling. Dankzij de QuickFix-technologie is de installatie van de kraan eenvoudig en snel, zelfs voor mensen zonder enige technische kennis. De kraan beschikt over een SafeStop-functie, wat vooral handig is voor gezinnen met kinderen (voorkomt verbranding). Na het douchen drogen wij de kraan af om vingerafdrukken en kalkaanslag te vermijden. De prijs van de kraan ligt, in vergelijking met andere thermostaatkranen, aan de hoge kant. Zeer tevreden over de aankoop van deze kraan. Een aanrader!

Chantalvw 02-07-2024

Absolute aanrader, werkt goed en ziet er luxe uit.

Een prachtig uitziende kraan die ook nog eens functioneel is. De prijs-kwaliteit verhouding vind ik meer dan goed. De installatie was ook zeer eenvoudig. De kraan geeft een luxe uitstraling aan je badkamer. De draaiknoppen gaan heel soepel, wat erg prettig is. Het water is altijd mooi op temperatuur, geen gedoe. De mooie matte afwerking laat geen vlekken achter na het douchen, maar wij maken deze na gebruik altijd even droog. Wij raden dit product absoluut aan!

Pluspunten

• soepele bediening
  • gemakkelijke installatie

BertJan397 12-05-2024
Deze kraan uitgekozen om zijn mooie design. Is er vervanging van een oude ook Grohe douchekraan. De kraan paste precies op de bestaande aansluiting. De installatie was dus een fluitje van een cent en binnen 20 geregeld. Wat opvalt is dat de draaiknoppen (watertoevoer en temperatuur) erg soepel draaien. Als er klaar zijn met douchen maken we de kraan droog en zijn al een paar keer verrast dat de kraan aanging omdat de draaiknop zo soepel gaat. De waterhoeveelheid en warmte zijn goed in te stellen. Wij zijn erg tevreden over de kraan, heeft een prima prijs/kwaliteitsverhouding en een prachtig zwart design.

MariaDB 04-05-2024

Ik had wat twijfels toen ik de grohe douchekraan in mat zwart kocht, maar ik ben zo blij dat ik het gedaan heb! Het is echt een pronkstuk in mijn badkamer. De zwarte matte afwerking geeft zo'n chique uitstraling, het is net alsof ik in een luxe hotel douche. En het beste is nog wel dat het ook geweldig werkt. Die thermostatische functie is echt een zegen. Ik hoef me nooit meer zorgen te maken over plotselinge temperatuurveranderingen tijdens het douchen. Het installeren was ook een fluitje van een cent, dankzij de meegeleverde koppelingen. Ik kan eerlijk zeggen dat deze douchekraan mijn verwachtingen heeft overtroffen. Als je op zoek bent naar iets dat zowel stijlvol als functioneel is voor je badkamer, dan is dit het! Ik kan het niet genoeg aanbevelen.