GROHE Precision Start Badthermostaatkraan - 150 mm M/Kopp - Mat zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de GROHE Precision Start Badthermostaatkraan - 150 mm M/Kopp - Mat zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Veroon90 12-09-2024

Super kraan!

De kraan is een aanwinst voor je badkamer. Hij is mooi (echt mat zwart) en super in gebruik. Er zit een kinderslot op voor de temperatuur (deze kun je zelf instellen) wat ideaal is met kleine kinderen in bad (die stiekem aan de kraan draaien). Het omzetten naar de douche is heel makkelijk (knopje omhoog) en als je de douche uitzet springt het knopje automatisch terug. Ideaal, als je de kraan weer aan zet geen natte armen van de douche! De temperatuur van het water blijft constant, ook als er andere kranen gebruikt worden (bij onze vorige kraan werd het water koud). Installeren is ook zeer eenvoudig, echt binnen de 15 minuten gedaan! Kortom, echt een aanrader!

HvdG 10-09-2024

Fijne en veilige badkraan

Een belangrijk pluspunt van de Grohe QuickFix Precision is voor ons de kindveiligheid. De kraan is voorzien van SafeStop, wat ervoor zorgt dat de temperatuur niet boven de 38 graden komt, tenzij dit bewust door jezelf wordt aangepast. Dit voorkomt dat kinderen zich per ongeluk verbranden aan te heet water. Bovendien voelt de buitenkant van de kraan dankzij de CoolTouch-technologie altijd koel aan, wat extra veiligheid biedt voor kleine handjes. Je moet er bij kleine kinderen natuurlijk altijd bij blijven wanneer ze in bad zitten, maar toch vind ik dit wel een heel fijn idee.

Onze huidige kraan is qua design veel strakker (kwestie van smaak), maar daar wordt de temperatuur helemaal niet op aangegeven. Hierdoor is het altijd wat zoeken waar hij ongeveer op moet staan. Naast dat deze kraan een SafeStop heeft, blijft ook de watertemperatuur contstant. Hierdoor vinden wij het een veilige en betrouwbare kraan die ook gebruiksvriendelijk is.

Pluspunten

• Safestop
  • Contstante temperatuur
  • Cool-touch

Will038 03-09-2024

Top kraan!

Ik ben erg tevreden over deze prachtige en fijne badkraan van Grohe. Ik gebruik deze nu alweer een paar weken, maar hij werkt super. De kraan is gemakkelijk aan te sluiten op de oude punten en de installatie wijst zich dan ook vanzelf. Ik was binnen een paar minuten klaar. Ook is de kraan gemakkelijk te gebruiken en voelt alles kwalitatief hoogwaardig aan. Iets wat je op voorhand ook verwacht, maar wat uiteraard altijd nog moet blijken te zijn. De kraan werkt goed, lekt niet en heeft een mooi uiterlijk. De kleur en vormen spreken mij erg aan waardoor alles en super strak en netjes uit ziet. Al met al echt een super kraan die goed werkt, er erg goed uit ziet en doet wat die moet doen. Een echte aanrader voor iedereen die een nette en modern badkraan zoekt!

Pluspunten

• modern
  • sterk

Ww1989 02-09-2024

Stijlvolle thermostaatkraan

**Betrouwbare en Stijlvolle Badthermostaatkraan**

De GROHE QuickFix Precision Start Badthermostaatkraan heeft mijn verwachtingen overtroffen. De installatie was eenvoudig dankzij de duidelijke instructies en QuickFix onderdelen. De temperatuurregeling is zeer nauwkeurig, waardoor ik altijd de gewenste watertemperatuur heb zonder schommelingen. Het moderne, chromen ontwerp past perfect in mijn badkamer.

Dankzij de EcoJoy technologie bespaar ik water zonder prestatieverlies, en de SafeStop functie biedt extra veiligheid, wat ideaal is voor gezinnen met kinderen. Al met al een geweldige keuze voor wie op zoek is naar een efficiënte en stijlvolle thermostaatkraan. Zeer aan te bevelen.

Fanofafan 01-09-2024

Doet wat een kraan moet doen

Deze badthermostaatkraan van Grohe is een echte aanwinst voor mijn badkamer. Het strakke, mat zwarte design past perfect bij de moderne uitstraling die ik zocht. De thermostatische functie is geweldig; de watertemperatuur blijft precies zoals ik het wil, zonder verrassingen. De bediening is super eenvoudig, zelfs met natte handen. Het voelt solide en duurzaam aan, zoals je van Grohe mag verwachten. Kortom, stijl en functionaliteit komen hier perfect samen. Aanrader!

Pluspunten

• mooi mat design
  • vlekt niet
  • fijne bediening

KiraJa 13-08-2024

Grohe is een super degelijk merk. Heb hiervoor 2 andere zwarte badkranen gehad maar van beide liet de verf super snel los. Deze kraan heeft de poetstest inmiddels al meerdere keren doorstaan, met een schuurspons en nog geen afgebladderde verf.

Verder werkt het heel makkelijk. Dus super tevreden mee

l**********@h********** 07-08-2024
Mijn oude badkraan was na bijna 20 jaar dienst gaan lekken, dus aan vervanging toe. Via Reviewclub kreeg ik deze badkraan om te testen, dus dat kwam goed van pas. De eerste indruk was al goed, de kraan was stevig verpakt met een duidelijke handleiding. Na het uitpakken en het afsluiten van de waterleiding hebben mijn vriend en ik eerst de oude badkraan gedemonteerd. Het installeren van de nieuwe kraan ging heel soepel. Door de bijgeleverde aansluitstukken was de nieuwe kraan snel gemonteerd. Het is wel aan te bevelen om bij het monteren de koppelstukken met een zachte doek te omwikkelen voordat je ze met een tang vastdraait zodat deze niet kan beschadigen, want de zwarte coating is toch wel wat kwetsbaarder dan chroom. De kraan staat erg mooi en geeft mijn badkamer een moderne uitstraling. Wat ook erg fijn is, is dat het een thermostaat kraan is. Het water blijft daardoor continue op dezelfde temperatuur, zeker met het uitspoelen van je haar is dit erg prettig. De knoppen bewegen heel soepel, je hoeft niet veel kracht te zetten dus dat is ook fijn als je niet zoveel kracht hebt. Al met al ben ik heel erg blij en tevreden met de kraan, het is wat mij betreft een echte aanrader!

Excalibur84 03-08-2024

Erg mooie mengkraan

Onze oude thermostaatkraan werkte niet meer naar behoren (de temperatuur was niet meer goed te regelen waardoor we vaak een lauw/koud bad hadden. Ik heb de kraan zelf gemonteerd en, ook al ben ik zelf geen klusser, was dat goed te doen. Let wel op dat je de juiste sleutels gebruikt of een dikke doek gebruikt bij het aandraaien van de koppelingen, want anders beschadig je de zwarte lak.

Over de kleur heb ik wel even getwijfeld aangezien er bij ons best wat kalk in het water zit. Op dit moment ziet de kraan er super strak uit, hopelijk blijft dat ook zo.

De temperatuurregeling is weer top, met behulp van de mengkraan kun je ook niet per ongeluk de kraan te heet zetten. Deze stopt namelijk bij 38 graden waarna je een knopje moet indrukken om hem nog warmer te kunnen draaien. Voor het douchen gebruiken we de eco stand, dan komt er nog ruim voldoende water uit. Voor het bad draaien we de kraan volledig open en is ons bad lekker snel vol.

Pluspunten

• Ecostand
  • Temperatuurslot

p*************@g******** 19-07-2024
Wij hebben sindskort de Grohe QuickFix Precision Start Badthermostaatkraan (mat zwart) in onze badkamer gemonteerd. Daar zat eerst een badmengkraan maar de kinderen deden deze te pas en onpas open en dicht waarbij ze een warme of koude douche kregen. De thermostaatkraan van Grohe is perfect, en ze kunnen nu de kraan niet zomaar opendraaien en ze kunnen hem niet te heet zetten. Hij blijft lekker op constante temperatuur tijdens het douchen. Ook het bad loopt lekker snel vol. In de eco stand kan je ook prima douchen zonder te veel water te gebruiken.
De kleur mat zwart staat bij ons mooi op de witte tegels.
Je moet er nog wel een een zwarte slang en douchekop bij kopen om het compleet te maken. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

wouterL123 15-07-2024

mooi design en goede badthermostaatkraan!

De GROHE Precision Start Badthermostaatkraan in mat zwart is een indrukwekkende toevoeging aan elke badkamer. Met zijn elegante en moderne uitstraling past hij perfect in hedendaagse interieurstijlen. De kraan biedt uitstekende precisie in temperatuurregeling, waardoor je altijd kunt genieten van de gewenste watertemperatuur zonder onverwachte schommelingen. De installatie verloopt soepel dankzij de duidelijke handleiding en het 150 mm hart-op-hart formaat, wat hem compatibel maakt met de meeste badkamers. De matzwarte afwerking is niet alleen esthetisch aantrekkelijk, maar ook praktisch omdat het vingerafdrukken en watervlekken minimaliseert. De kwaliteit van de materialen straalt duurzaamheid en betrouwbaarheid uit, wat kenmerkend is voor GROHE-producten. Al met al is deze badthermostaatkraan een perfecte combinatie van stijl, comfort en functionaliteit. Een uitstekende keuze voor wie zijn badkamer wil upgraden.

Pluspunten

• mooi
  • stevig

Rco6 12-07-2024

mooi mat zwart design

Nadat mijn oude termostaatkraan niet meer de temperatuur regelde uitgekomen bij GROHE Precision start in het mat zwart. Had van tevoren wat twijfels over de kleur maar een gladde mat zwarte kraan fleurt het bad op en blijft er goed uitzien na het badderen. Heb hem zelf geïnstalleerd alleen miste ik een grote sleutel waardoor ik door eigen schuld in 1ste instantie de koppeling wat beschadigd heb. Dus let op dat je het juiste materiaal hebt van tevoren want dat zie je wel. De temperatuur kan ik weer prima instellen en prettig dat hij op 38 graden stopt zodat hij niet per ongeluk te heet staat. Dus prima aankoop , goed zelf te monteren ook als niet klusser en mooi design!

• Trendy

Kb1004 03-07-2024

Top!

Toen ik op zoek was naar een nieuwe douchekraan, sprak de Grohe in mat zwart me meteen aan vanwege het strakke ontwerp. En ik moet zeggen, het heeft mijn badkamer echt naar een hoger niveau getild. De mat zwarte afwerking ziet er zo modern uit, het voegt echt iets toe aan de ruimte. Maar het gaat niet alleen om het uiterlijk, het werkt ook geweldig. De thermostatische functie zorgt ervoor dat ik altijd kan genieten van een comfortabele douche-ervaring zonder me zorgen te hoeven maken over de temperatuur. De installatie was ook verrassend eenvoudig, zelfs voor iemand zoals ik die geen expert is op het gebied van loodgieterswerk. Ik ben echt blij met mijn aankoop en zou het ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe douchekraan.

Bobb1665 12-06-2024

Super badkraan!

Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe Grohe Precision Start badkraan in het zwart! Hij ziet er niet alleen stijlvol en modern uit, maar de kleur matcht ook perfect met de rest van mijn badkamer. De afwerking is van topkwaliteit; de verf is uitstekend en er trekken bijna geen vlekken in, wat zorgt voor een langdurige, nette uitstraling. Wat ik vooral waardeer, is hoe precies de kraan is qua temperatuurregeling. Het instellen van de gewenste temperatuur gaat moeiteloos en nauwkeurig, wat elke badervaring nog aangenamer maakt. Deze badkraan is een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar zowel esthetiek als functionaliteit. Grohe heeft opnieuw niet teleurgesteld!

Pluspunten

• kleur
  • uitstraling
  • precisie

Kim Derks 30-05-2024

Prima thermostaat badkraan

Absoluut een topkraan. Ik had wat kleine problemen met installeren: er bleek wat weinig schroefdraad uit de muur te komen om de bijbehorende afdekdoppen van de kraan te installeren (de doppen om de leidingen die uit de muur komen te verbergen). Dit is een installatieprobleem van ons huis: niet die van Grohe! Opgelost met andere zwarte afdekdoppen. Kraan was erg snel geïnstalleerd met een duidelijke beschrijving erbij (zat in de doos erbij!): fluitje van een cent! Het instellen van de temperatuur gaat zeer soepeltjes en ook de beveiliging om hem niet zomaar door te kunnen draaien naar erg heet water werkt prima. Verder ziet de kraan er stijlvol uit: zwart maar niet te opvallend. Zeer blij met deze kraan!

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Boekje aanwezig
  • Goed ingepakt

Jeroen88 16-05-2024

Mooie zwarte kraan voor het bad

Sinds een paar weken ben ik trotse eigenaar van de Grohe quickfix precision badthermosthaat. Net als andere Grohe kranen in huis past deze perfect in mijn badkamer. De kraan zit netjes verpakt in een doos met alle benodigdheden. Alleen de sleutel om te monteren moet je zelf regelen. Oja, vergeet het water niet af te sluiten ;). Het zwarte design is mooi en elegant en hij vult het bad perfect met de vooraf ingestelde temperatuur van 38 graden a fabriek. De eco modus klinkt leuk maar het bad moet toch gewoon vol. Gelukkig kun je de kraan na het indrukken van de knop toch gewoon voller laten. Ergens jammer dat de douchekraan niet bij de set zit inbegrepen. Maarja dat is een losse optie. Verder raad ik iedereen deze kraan aan die van een slanke mooie zwarte kraan houden.

Pluspunten

• design
  • Compleet geleverd

Minpunten

• nog geen

StefanPH 15-05-2024

Trendy kraan

Sinds een aantal weken deze kraan in het bezit. Erg mooi en trendy qua design. Ook de eco functie is erg handig. Het monteren is een fluitje van een cent zelf voor iemand zoals ik die niet handig is. Let wel op dat je iets beschermend op de moet sleutel doet want anders kan het zijn dat de coating er vanaf gaat (de quickfix sleutel zat niet erbij in de doos..)
Samen met de glijstang en douchekop ziet er er strak en trendy uit in de badkamer!

Pluspunten

• Trendy
  • Makkelijk te monteren

Minpunten

• Gevoelige coating

Stijn Helmonds 14-05-2024

Hele mooie en fijne badkraan!

De GROHE Precision Start Badthermostaatkraan in mat zwart is een absolute must-have voor elke moderne badkamer. Ik was meteen onder de indruk van het strakke en eigentijdse ontwerp, maar het zijn vooral de geavanceerde functies die deze kraan echt onderscheiden van de rest.

De GROHE SafeStop-functie is een echte gamechanger. Als ouder van jonge kinderen is veiligheid een topprioriteit voor mij. Met deze functie kan ik erop vertrouwen dat het water nooit warmer wordt dan 38°C, waardoor ik me geen zorgen hoef te maken over ongelukken tijdens het baden. Het biedt gemoedsrust en maakt de badervaring voor het hele gezin veiliger.

Daarnaast ben ik erg blij met de Waterbesparende GROHE EcoJoy® functie. Het is geweldig om te weten dat ik water kan besparen zonder in te leveren op de kwaliteit van mijn douche-ervaring. Deze functie draagt niet alleen bij aan het behoud van ons milieu, maar ook aan het verlagen van mijn waterrekening, wat altijd welkom is.

Wat betreft kwaliteit en duurzaamheid, stelt deze kraan zeker niet teleur. Het voelt solide aan en de bediening is soepel en nauwkeurig. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en zou de GROHE Precision Start Badthermostaatkraan aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar een combinatie van stijl, veiligheid en duurzaamheid in hun badkamer.

• Fijne kraan
  • Makkelijk in gebruik