De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de GROHE 26403001 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

KZ 10-07-2024

Heerlijke douche!

Geschreven voor: GROHE 26403001

Sinds kort maak ik gebruik van de Vitalio Joy 260 regendoucheset in mijn badkamer en ik ben echt onder de indruk. De installatie was eenvoudig en ik kon al snel genieten van een nieuwe douche-ervaring.

Wat me meteen opviel, is hoe makkelijk het is om de temperatuur aan te passen met de comfortabele metalen hendels. Zelfs met natte handen kan ik zonder problemen de juiste temperatuur en waterstroom kiezen. De CoolTouch technologie is geweldig, omdat het voorkomt dat de oppervlakken te heet worden.

Daarnaast is deze douche milieuvriendelijk. Door de EcoJoy technologie bespaar ik water, zoals beloofd, zonder in te leveren op de waterdruk. Dit betekent dat ik kan genieten van een volle, luxe douche zonder me schuldig te voelen over mijn waterverbruik.

De set bevat alles wat je nodig hebt: een hoofd- en handdouche, een schakelaar om eenvoudig tussen beide te wisselen, een doucheslang en een verstelbaar element. De hoofd- en handdouche bieden verschillende straalsoorten, zodat ik elke dag kan kiezen hoe ik wil douchen, van een zachte regenstraal tot een krachtige massagestraal.

Kortom, ik ben erg tevreden met de Grohe Vitalio Joy 260 regendoucheset. Het ziet er stijlvol uit, presteert uitstekend en biedt een luxe douche-ervaring die ik niet meer zou willen missen. Mijn badkamer voelt nu elke dag als een spa!

Pluspunten

• Standen
  • Doucheslang

Renetrampe 08-07-2024

Zeer prettige Grohe regendouche

Geschreven voor: GROHE 26403001

Dit is een hele fijne douche. Zowel van de regendouche als van de handdouche komt een goede plezierige straal. Je kan beide douchekoppen in meerdere standen zetten. Tevens merk je dat het van zeer hoogwaardig materiaal is gemaakt. Zeer tevreden over het gebruik van deze douche.

Pluspunten

• Goede straal
  • Meerdere standen
  • Mooi materiaal

Minpunten

• Nog niet gevonden

Emiel de Boer 03-07-2024

Mooie zuinige douche en eenvoudig te installeren

Geschreven voor: GROHE 26403001

Ik heb deze douche gekozen omdat ik naast de handdouchekop ook een hoofd douchekop wilde.

De installatie vond ik heel goed te doen. Belangrijk om even goed de installatie tekeningen goed te bekijken.

We hebben hem nu een maand in gebruik en doet wat we ervan hadden verwacht. Beide douchekoppen hebben verschillende standen wat hem wel luxe maakt.

Ook vind ik hem erg mooi qua ontwerp.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Verschillende standen
  • Eenvoudig te installeren

Margriet O. 02-07-2024

Geweldige (complete) douchesysteem voor douche liefhebbers

Geschreven voor: GROHE 26403001

De GROHE QuickFix Vitalio Joy 260 Douchesysteem is heel eenvoudig te monteren na een paar uurtje hangt hij netjes aan onze badkamer. We zijn heel blij dat de kraan ook erbij zit als een set.
Het is een luxe douche met smalle strakke draaiknoppen. Door de cool touch systeem worden de draaiknop niet warm en werkt soepel ook al heb je natte handen. Dat is echte kwaliteit product van Grohe. We hebben de douchesysteem al ruim 2 weken en het is echt heerlijk douche, vooral de regendouch. De dia meter van de regendouchkop is groot genoeg en het is ook een zuinig met water. De handdouche is ook erg fijn, voor snelle spoeling, de handgreep is fijn in gebruik. De doucheslang is lang genoeg om de vloer schoon te spoelen. Het is een geweldige douchesysteem voor mensen die van lekker lang douchen houden en ook waterbesparen.

Pluspunten

• eenvoudig monteren
  • stijlvol
  • zuinig met water

Minpunten

• nvt

MaartenEx 05-06-2024

Uitstekende regendouche

Geschreven voor: GROHE 26403001

Enkele weken geleden ben ik overgestapt naar de GROHE Vitalio Joy 260 Regendouche, en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben. De installatie was een fluitje van een cent. In mijn geval verving ik een bestaande douchekraan, dus het enige wat ik hoefde te doen, was de kraan losdraaien en met twee schroeven bevestigen. Bovendien is er slechts één boorpunt nodig om de stang te monteren.

Het gebruiksgemak is fantastisch. De temperatuurinstelling blijft constant, dus ik hoef nooit aan de knoppen te draaien. We schakelen vaak tussen de drie beschikbare douchestanden met de regendouche. En de meegeleverde ‘gewone’ douchekop doet ook uitstekend zijn werk.

Kortom, eenmaal gewend aan een regendouche wil je nooit meer terug! 🚿✨.

Pluspunten

• Zalige regendouche
  • Eenvoudige installatie

Nesto 10-05-2024

Hoogwaardige doucheset van Grohe

Geschreven voor: GROHE 26403001

Ik gebruik nu een paar weken de Grohe Vitalio Joy 260 regendoucheset, en ik moet zeggen dat het echt een uitstekende douche is, met de hoge kwaliteit die je van Grohe mag verwachten. De installatie was opmerkelijk eenvoudig, en met slechts één of twee schroeven kun je de hele set zonder veel moeite aan de muur bevestigen. Alle benodigde onderdelen worden meegeleverd, inclusief de royale hoofd- en handdouche, de flexibele doucheslang, het verstelbare glijelement en de duurzame thermostatische kraan.

De kraan is voorzien van Grohe's CoolTouch-technologie, wat betekent dat hij niet heet wordt, zelfs niet als je lang doucht, wat een enorm pluspunt is. Bovendien heeft de kraan een uitstekende grip, waardoor het eenvoudig is om de temperatuur aan te passen tijdens het douchen, zelfs met natte handen. De verschillende standen op de douchekop kunnen ook moeiteloos worden gewijzigd, zodat je altijd de perfecte straal kunt vinden, of je nu behoefte hebt aan een zachte regenachtige ervaring of een krachtige straal.

Deze doucheset ziet er ook nog eens ongelooflijk stijlvol uit. Het strakke, moderne ontwerp en de hoogwaardige afwerking geven een luxe uitstraling aan mijn badkamer, waardoor het een plezier is om te gebruiken. Met de grote regendouche en de handige handdouche heb je volop flexibiliteit om aan al je douchebehoeften te voldoen.

Kortom, de Grohe Vitalio Joy 260 regendoucheset is een fantastische keuze voor iedereen die op zoek is naar een fijne doucheset. Na slechts een paar weken gebruik kan ik me al niet meer voorstellen zonder deze set te douchen.