Harman/Kardon CITATAION OASIS - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman/Kardon CITATAION OASIS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m*************@h********** 20-01-2023

mooi helder geluid, helaas is de wekker af en toe van slag waardoor niet betrouwbaar. Opladen van telefoon en eventueel extra apparaat mogelijk via usb ingang, heel handig en werkt prima. Is wat groot voor klein nachtkastje en licht van de klok dimbaar echter in het donker meest dimbare stand toch redelijk fel, als je hiervoor gevoelig bent kan deze ook uit, met kleine tik op de pauze knop wordt deze even zichtbaar maar let daarbij op dat je niet de ingestelde wekker per ongeluk uit zet.
Ik zou product niet aanraden zeker ook omdat er een behoorlijk prijskaartje aan hangt

Pluspunten

• Mooi
  • Goed geluid

Minpunten

• Wekker van slag
  • Te prijzig

Wendy93 20-12-2020

Fijne wekker alleen lastig in te stellen

Een mooi design wekker radio, het radio signaal ontvangst is niet zo sterk.
Echter de box voor muziek geeft een geweldig geluid, is te aan andere harman kardon boxen waardoor het mogelijk is om in meerdere ruimtes dezelfde muziek af te spelen.

Echter is het instellen van een wekker met radio als alarm niet erg eenvoudig met google assistent en is het mij tot op heden niet gelukt met meerdere pogingen van verschillende commando's

Pluspunten

• Klein design
  • Prachtig muziek geluid
  • Draadloos opladen voor mijn telefoon

Minpunten

• slecht radio ontvangst
  • moeizaam in te stellen met google assistent