De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Albrecht DR 460 C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

Fred 04-12-2023

Verbindingsprobleem Albrecht DR460 c

Geschreven voor: Albrecht DR 460 C

Ondanks dat het apparaat aangeeft dat er een wifi signaal is, maakt het geen verbinding met als gevolg dat ik de stekker eruit moet halen en terug moet plaatsen om verbinding te krijgen, dit gebeurt vrijwel dagelijks. Ook valt het geluid regelmatig weg, apparaat gaat opnieuw “bufferen” ( wifi signaal blijft zichtbaar aanwezig.

Pluspunten

• Prima geluid
  • Compact

Minpunten

• Verbinding valt weg
  • Bufferen duurt lang

Pieta 29-08-2023

Af en toe geen verbinding.

Geschreven voor: Albrecht DR 460 C

Ik heb dit apparaatje nu twee maanden. Nog niet veel gebruikt. Nu twee keer problemen gehad. Een keer stond er in het display iets van: zoekt verbinding..... en een keer stond er: geen verbinding met het netwerk. De laatste keer zag ik het omdat de klok op 12 uur stond en dat klopte niet. Bij beide keren na een poosje gewacht te hebben, de stekker 10 seconden uit het stopcontact gehad. Daarna deed 'ie het weer. Ik heb het uiteraard gemeld bij de leverancier. Die komt er nog op terug.

Pluspunten

• Draadloos
  • Klein en handig
  • Op de Wifi

Minpunten

• Soms geen verbinding

Theodoro 30-07-2023

Geen signaal

Geschreven voor: Albrecht DR 460 C

beetje bozig omdat het signaal vaak onderbroken wordt. Speciaal daarvoor een deco systeem gekocht en nog steeds wordt het signaal onderbroken terwijl de deco er notabene naast staat.

Goofy 22-08-2021

Goed product

Geschreven voor: Albrecht DR 460 C

Heb de Albrecht nu een jaar, aangesloten op mijn soundbar, veel meer zenders (echt van over de hele wereld en alle genres) en beter geluid als DAB+, makkelijk te installeren (zelfs voor een leek gewoon stappen volgen), nadeel is dat hij regelmatig wegvalt en dan lange tijd moet "bufferen" en je dan even geen muziek hebt, prijs/kwaliteit een 7

Pluspunten

• Enorm veel zenders
  • Eenvoudig via afstandbediening of smartphone

Minpunten

• Valt regelmatig weg
  • Buffert redelijk lang +/_ 10 sec