BeBook Mini wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BeBook Mini wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

E. Zegstroo 12-09-2011
Geschreven voor: BeBook Mini zwart

prima "boek". Met name in de vakantie, scheelt een tas met boeken meezeulen. Het heeft even geduurd voor ik er goed mee uit de voeten kon maar dat lag meer aan het feit dat ik in de eerste instantie geen nederlandse handleiding had. Klein, handzaam, beeldscerm prima, zelfs in de zon goed te lezen.

Rinus en Ines 30-11-2010
Geschreven voor: BeBook Mini zwart

Ik mis een handleiding bij de BEBOOK in het Nederlands. Want ik vind het gebruik van de mini e-reader knap ingewikkeld. Bijna alle grote firma's in de wereld leveren een Nederlandstalige handleiding bij hun producten. Zo niet de firma BEBOOK, voor een toch wel kostbaar apparaat.

e.zegstroo 31-12-2011

Hallo,

Als je je email aan me doorgeeft zal ik je de nederlandse handleiding doorsturen

Franske01 07-07-2010
Geschreven voor: BeBook Mini wit

Bezit de Bebook Mini nu bijna twee maanden en lees er elke dag mee. Ook meegenomen op vakantie, ideaal zoveel boeken in een apparaat van dit handige formaat. Ik vind het scherm heel goed leesbaar, bovendien zijn er ruime in- en uitzoom mogelijkheden. Ik transfer de boeken met behulp van Calibre van de PC naar de Bebook, dat werkt bijzonder gemakkelijk en houdt het geheel overzichtelijk. Ik doe behoorlijk lang met een volle accu, en ik lees echt veel. Het gewicht doet denken aan een pocketboek van normaal formaat, wat een opluchting dat je niet meer zo'n dikke pil in je handen hoeft te houden. Pagina's omslaan gaat snel, de bediening wijst zich vanzelf. Ik ben helemaal tevreden over de Bebook Mini. Ik denk erover om er ook nog één voor mijn vrouw aan te schaffen.

loverlie 06-07-2010
Geschreven voor: BeBook Mini wit

Ik heb de bebook mini nu enkele weken in mijn bezit en ik ben echt helemaal verkocht! Het is echt ideaal om op te lezen...het beeld is beter dan verwacht! Hij werkt ook snel! De pagina's omslaan is zo gedaan en hier irriteer ik me ook niet aan.
In het begin werd hij wel wat traag, maar nadat ik een update erop had gezet had ik geen problemen meer.
Ik kwam er wel achter dat als ik boeken in mappen neerzet, je geen bookmark kan aanbrengen. Dat is wel erg vervelend.
Ik heb er nog nooit mp3 op geluisterd, maar dat vind ik ook niet nodig.
Een hoesje erbij is wel noodzakelijk, want anders wordt hij echt snel lelijk. Het is echt een behoudt van je bebook.
Echt een superkoop van mij geweest en ik raad het iedereen aan!

Wim64 06-05-2010
Geschreven voor: BeBook Mini zwart

Ik heb twee van deze readers gekocht een voor mijzelf en een voor mijn vrouw.
We hebben ze nu twee weken in ons bezit en zijn erg te spreken over het gebruik.
Het leest erg duidelijk en wat mij erg bevalt is dat je zowel de pagina staand als liggend kunt lezen.
Voor ons is het slepen met boeken als we op vakantie gaan verleden tijd.
Het scheelt een hoop ruimte en gewicht in de koffer.

Xena01 29-04-2010
Geschreven voor: BeBook Mini zwart

Ik heb voor deze ereader gekozen omdat hij - in tegenstelling tot vele andere ereaders - heel veel formaten aankan.
Erbij heb ik gekocht een etui en een adapter om de bebook gewoon via het elektriciteitsnet op te laden.
Aan extra software heb ik gedownload Adobe Digital Editions en Calibre.

Op het internet zijn heel veel boeken gratis te downloaden. Zeker als je ook andere talen, zoals Engels, kunt lezen. Ik heb inmiddels al ongeveer 600 boeken op de reader staan.

Ik gebruik hem vooral tijdens het reizen met het ov, lezen in bed, lekker buiten in het zonnetje. Het grote voordeel vind ik dat hij heel licht en handzaam is, en goed leesbaar.
De letters kun je bij vele formaten naar wens vergroten, wat zeker voor iemand die niet zo jong meer is een groot pluspunt is!
Ik heb hem nu een maand en heb hem nog maar 2 keer hoeven op te laden, terwijl ik toch elke dag een uur of 2 zit te lezen.

Het plaatsen van de gedownloade boeken op de reader is een fluitje van een cent: gewoon via de Verkenner naar je reader kopieëren. Of via Calibre, die meteen ook checkt of het formaat geschikt is voor de reader en dat, indien mogelijk, desgewenst omzet in een juist formaat.

Tot nu toe ben ik zeer te spreken over deze ereader!

denisek 07-02-2010
Geschreven voor: BeBook Mini zwart

Geweldig apparaatje. Klein, handzaam en heel makkelijk te bedienen. Een kind kan de was doen. Samen met acrobat digital reader is het overzetten van de boeken eenvoudig. Je kan de letters 5x maal vergroten. Dus het is bijna te vergelijken met een "groot letter boek". Ik heb hem zelf op de middelste stand.
Als mp3 speler heb ik hem nog niet geprobeerd, maar daar heb ik weer andere apparaten voor, vind ik. De bladzijde wordt automatisch onthouden, dus je kan zo weer verder lezen. Al ben je 10 boeken tegelijk aan het lezen. Het leest heel rustig. Tja, net een echt boek. Ik vind het heerlijk lezen in bed. Zo lekker licht. Ik sjouw mijn e-reader overal mee naar toe. Het is een echte aanrader. Kom maar op met de digitale boeken!
Vanwege de vele formaten die erop kunnen heb ik deze gekozen boven de sony reader.

marian69 30-01-2010
Geschreven voor: BeBook Mini zwart

geweldig ding, leest enorm prettig en ligt goed in de hand. Het laden van boeken is simpel en gaat snel. speelt ook muziek af zet deze op een sd kaart en stop je die er in en je heb een mp3 speler.

Ziska 16-12-2009
Geschreven voor: BeBook Mini zwart

Het heeft wat tijd gekost, maar uiteindelijk heb ik Adobe Digital en download bebook mini erafgehaald en opnieuw geinstalleerd.Met Adobe Digital boeken toegevoegd, dit ging nu makklelijk.Om het op de ereader te krijgen ging moeizaam.
Heel attent zijn dat bebook en de PC contact hebben en dan kan je uiteindelijk je boeken toevoegen op je ereader.
Het leest prettig.
Het gebruikers gemak wat betreft het installeren en toevoegen van boeken zou wat mij betreft beter uitgelegd moeten worden.
Mocht ik nog ergens tegen aanlopen, laat ik wel weer van me horen, Ziska