Philips Sonicare FlexCare Platinum HX9110/02 wit, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare FlexCare Platinum HX9110/02 wit, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Anoniem 02-05-2014

Ik zou deze tandenborstel niet aanraden! Over het resultaat ben ik heel tevreden: ik kreeg zelfs complimenten van mijn tandarts! Hij is gemakkelijk in het gebruik en hij staat beter op de wastafel in vergelijking met andere elektronische tandenborstels. Echter, deze tandenborstel gaat heel snel kapot. Mijn man en ik hebben in drie jaar tijd al drie tandenborstels versleten bij normaal gebruik. Er verschijnen belletjes in de display of hij maakt een raar geluid en daarna houdt hij er gewoon mee op. Daarnaast komt er snel schimmel op het rubber die niet te verwijderen is. Zelfs als je de tandenborstel na gebruik steeds afdroogt. Dit ziet er niet fris uit. Omdat onze garantie al lang verstreken is, komen wij niet meer in aanmerking voor een nieuwe. Wij kregen daarentegen een korting van 20% aangeboden bij aanschaf van een nieuw product. Wij zullen echter nooit meer een Philips Sonicare tandenborstel kopen, gezien de hoge prijs en de duurzaamheid van het product.