Oral-B Professional Care 500 wit, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Professional Care 500 wit, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

xAnneJ 26-03-2012

Een fijne tandenborstel! Heeft timer (ook fijn) en gaat al heel lang mee. Schoonmaken doe ik door na gebruik de tandenborstel aan te doen en onder de kraan te houden. Dan het opsetborsteltje onder de kraan en daarna de tandenborstel zelf (kraan wel volluit draaien). 1x in de week reinig ik de tandenborstel (niet de opzetborsten) met een schoonmaak sopje. Sinds het gebruik van deze elektrische tandenborstel (voorheen een gewone normale tandenborstel) zijn mijn tanden aanzienelijk witter geworden en het voelt ook echt schoner aan! Echt een aanrader!

Frank Betcke 18-01-2011

Slechte aankoop. De nieuwe tandeborstel is na 3 dagen
bij 2X gebruik per dag al aan opladen toe, dan begint
hij reeds te piepen en geeft een rood lichtje.
Hij staat dan ruim 1,5 dag in de oplader voordat hij
aangeeft dat hij opgeladen is. Wij nemen hem op vakantie niet eens meer mee. Mijn scheerapparaat met 3 koppen doet het een MAAND!!!

Ik koop NOOIT meer een Oral B.

Ketelbinkie 08-05-2009

Zeer tevreden met deze tandenborstel. Vooral de accuduur vind ik een voordeel. Hoef hem maar eens per week op te laden.