Oral-B Triumph 4000 wit, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Triumph 4000 wit, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Jeany1 06-01-2010

Fijne elektrische tandenborstel, veel rotaties per minuut maakt het poetsen makkelijk. Batterij gaat lang mee. Heeft ook een fijne handgreep.

Mark265 29-12-2009

Perfecte tandenborstel. Superfijn en alles wat ik nodig heb. Je tanden voelen zeker schoner dan bij een gewone tandenborstel en dit is een degelijk model.

M-I 22-12-2009

Heb de triumph 4000 nu al langer dan 3 jaar. Als cadeau gekregen en ik kan niets ander zeggen dat hij geweldig is. Ben er zeer tevreden over en raad iedereen deze elektrische tandeborstel aan.

Gert-janG 20-12-2009

Gebruiksgemak, een tien want 'tja een tandenborstel is een simpel apparaat en deze borstel heeft 2 knoppen waar je er maar 1 echt van nodig hebt, de aan/uit knop.

De tandenborstel herkent zelf het type borsteltje. Als je het niet eens bent met de keuze voor één van de vier poetsstanden kun je dit zelf met de 2e knop veranderen.

Het schermpje dat weergeeft hoelang je gepoetst hebt is een beetje overbodig, omdat de borstel na twee minuten met een 'poetsonderbreking' laat weten dat je mag stoppen. Een batterij indicator met 3 lampjes was dus voldoende geweest.

Degelijkheid verdient een hoog cijfer, de borstel is al vele malen op de tegelvloer gevalen een doet het nog steeds. Helaas zitten er wel een aantal randjes aan waar viezigheid tussen gaat zitten als je 'm in de vochtige badkamer laat staan waardoor de maximale score er niet inzit.

Al met al een prima tandenborstel met voldoende poetskracht voor gladde tanden, dus een schoon gevoel.