Oral-B Professional Care - 1000 wit, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Professional Care - 1000 wit, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Tanden 29-01-2013

Prima borstel, zaten drie extra verschillende opzet stukjes bij, enige nadeel is dat het geluid hard is.

bas5 12-07-2011

Deze tandenborstel aangeschaft bij de Media Markt op aanraden van mijn Tandarts en de vele goede reviews (en het feit dat ik 25% korting kreeg).

Ik moet zeggen in ben teleurgesteld. De tandenborstel ligt niet erg lekker in de hand omdat de achterkant van keihard glad plastic is gemaakt wat niet lekker vastpakt.

Eerste keer opladen duurde absurd lang. 18 uur. Kom op zeg! Dit kan beter. De accu blijkt erg zwak te zijn en ook van het oude type. Dit is eigenlijk niet meer acceptabel anno 2011. Accu gaat ongeveer een week mee.4 x 7 = 28 minuten = belachelijk kort.

Lampje is leuk maar meer een gimmick. Is naar mijn mening niet gevoelig genoeg en je kan je tandvlees tot bloedens toe poetsen zonder dat hij ooit zal gaan branden.

Het poetsen zelf doet hij wel goed. Na een week voelden mijn tanden veel gladder en schoner aan. Met behulp van whitening tandpasta ook iets witter maar dit duurt natuurlijk wel erg lang. Poetsten doet hij goed hoewel ik absoluut geen 'wervelwind' ervaar zoals andere gebruikers.

Ja de tandenborstel poets goed maar niet voor 55 euro. Dat is hij gewoon simpelweg niet waard. Het is dat ik 25% terug krijg via Oral-B maar ik zie echt niet waar het geld inzit. Ja hij zit een een hele mooie doos, heeft mooie lampjes en supersonische borstels maar als dit de top is op het gebied van elektrisch poetsen ben ik niet onder de indruk.

Efhave 23-04-2011

---------- update review 23-04-2011 ----------
Het apparaat valt me toch best tegen. Met name de batterij is na een poetsbeurt al snel toe aan opladen, loopt dan al terug in toeren, pfff! Neen, dat moet beter kunnen.

---------- oude review 02-01-2011 ----------
Op aanraden van mondhygiëniste nieuwe Braun aangeschaft. Zij zag aan de conditie van mijn gebit, dat mijn oude Braun blijkbaar niet meer voldoende toeren meer deed > meer tandplak als anders.
Prima en practisch apparaat, gebruiken al jaren Braun elektrisch, wel prijzige borsteltjes en ook is het Braun aanbod moeilijk goed te doorgronden.
Deze aangeschaft vanwege 3D en wat hoger toerental, merken wel deze verbetering. Testen zouden verbetering echter moeten onderbouwen.
Gebruiksaanwijzing niet adequaat, is geschreven voor diverse modellen. En wonderlijk dat een duidelijke type aanduiding van deze Braun 1000 gewoon ontbreekt op de body?!
En wederom een oplaadstation erbij, waarom niet los mijnheer Braun? We hebben er nu 3. Ook milieu, waarom geen structurele teruggave van de oude body vanwege de milieubelastende batterij? Idd moet je opletten dat deze niet lui gaat worden, we laten hem daarom soms een dag aanstaan en weer opladen, wat soms erg lang duurt, er ie weer vol is.
Deze heeft slechts 1 stand tov. vorige model, maar voor ons geen gemis, hebben nooit lagere snelheid gebruikt.
Zou liever timer op 2 minuten zien ipv. 4 x 30 seconden. Wij deden eerder namelijk altijd 2 x 2 = 4 minuten poetsen, dan weet je namelijk zeker dat fluoride zijn werking kan doen in strijd tegen beginnende gaatjes.

wv 28-12-2010

Heb de tandenborstel nu een kleine maand. Bevalt prima. Gemakkelijk te gebruiken. De batterij houdt het ca. een week vol bij 2x poetsen per dag (2 tot 2,5 minuut per keer)

Lilly23 24-09-2010

Wij hebben deze tandenborstel nu ongeveer een maand.
We zijn er erg tevreden over.
Hij geeft duidelijk aan wanneer hij weer opgeladen moet worden (knipperend indicatielampje).

T.van de ven 08-05-2010

Heel veel spijt van deze (mis)koop.

Batterij moet heel erg lang laden en en doet het dan maar een paar dagen op volle sterkte.
Hiervoor had ik een philips die een stuk prettiger was en heb ook het idee dat met oral b de tanden veel minder glad aanvoelen dan bij de philips.
Gelukkig heb ik mijn tandenborstel gekocht in een winkel met tevredenheidsgarantie, ik ga hem ruilen tegen de Philips HX5451

dordogne 07-04-2010

Een goede tandenborstel die gewoon doet wat hij moet doen. Hij poetst beter dan de eerdere 2-D tandenborstels. Zelf poets ik langer dan 2 minuten want dat vind ik wel erg kort. Super gladde en schone tanden. Het enige nadeel is dat Braun nog steeds geen Lithium ion batterijen in zijn tandenborstels gebruikt. Die batterijen hebben geen geheugen zodat je het apparaat altijd op de oplader kan zetten en dus altijd optimaal werkt. De Oral B moet je helemaal leeg maken en dan weer opladen omdat anders de batterij "lui" wordt en dan steeds slechter gaat functioneren. Dat vind ik wel een minpunt. Wel geeft de tandenborstel middels een rood lampje aan wanneer je hem weer moet opladen. Hij ligt goed in de hand en voelt degelijk aan.

sjoerd_1970 20-02-2010

Fijne tandenborstel en vervangt onze vorige, waarvan de accu wat minder werd.

Dit apparaat maakt flink wat meer rotaties en dat merk je. Wordt goed schoon. Ik vind de kleine oral B borsteltjes ook een pre. Je kunt er diverse modellen (ook de zachte) gebruiken, mits van Oral B.

Grip is ook goed.

Wat me tegen valt is het lampje. Het doet het goed en is zichtbaar, maar het gaat veel te laat pas branden. Dan poets je echt wel zo hard dat het pijn doet. Zou beter zijn geweest als het al bij minder druk (maar toch te hard) ook gaat branden.

Timer in 4 delen (per kwadrant) is ook handig.

vliet2010 03-01-2010

Goede tandenborstel; makkelijk in gebruik en goed resultaat.

ellenboon 02-01-2010

een goede kwaliteit van een product staat voorop, en dat gaat samen met de beoordeling van de klanten

Eef84 29-12-2009

Prima tandenborstel, maar ik gebruik liever een tandenborstel met meer standen. Voor de basis is het de perfecte tandenborstel!

PKJMvE 25-12-2009

Gebruik al jaren de Braun met oral-b borstels, bevalt ons prima. Nu na paar jaar hebben we de oude prof care 7000 vervangen door de prof care 1000. Prima apparaat! Heeft maar 1 stand itt de duurdere uitvoeringen, maar we gebruiken toch alleen maar de reinigingsstand, dus vonden wij dit geen probleem. Handig is dat er een batterij-bijna-leeg indicator opzit, evenals een fel rood lampje dat gaat branden als je te hard poetst. Is een aanrader, biedt zeker waar voor z'n geld.

MMAC 23-12-2009

Een prima tandenborstel. Werkt met 40.000 rotaties per minuut, en is daarmee een stuk sneller dan mijn oude tandenborstel. Dat merk je, het gebit wordt echt schoner. Fijn is ook het lampje dat oplicht als je teveel druk met de borstel op je gebit uitoefent. De eerste keer schrik je even (het lampje is nogal fel). Maar je leert snel hoeveel druk je mag uitoefenen, dus dan heb je geen last meer van dat lampje. Minpunt is de gebruiksaanwijzing. Die is voor zowel voor prof. care 1000, 2000 als 3000, maar nergens wordt aangegeven wat voor welk model van toepassing is. Zo wordt aangegeven dat er poetsstanden (reinigen, zacht en polijsten) zijn, afhankelijk van het model. Maar er wordt niet aangegeven welk model die standen heeft, en welk niet. Nou, de Prof Care 1000 heeft die standen dus niet. Is ook niet erg; het ding werkt gewoon goed!

Barsik 18-12-2009

De Oral-B Prof Care 1000, is
een goed product, en makkelijk in het gebruik, je
kunt het totale gebit reinigen
poetsen, en op plaatsen waar
je met een reguliere tandenborstel niet bij kan.
Kortom voor my een ideaal apparaat.

homsvw 14-12-2009

Deze electrische tandenborstel bevalt me uitstekend. Hiervoor heb ik 2 andere typen gehad.
de Oral-B Prof Care 1000 is heel prettig in gebruik en reinigt mijn gebid grondig.Gebruik hem 2x per dag in de voorgeschreven tijden. De indicatie per 30 sec. in fantastisch

Bonky 09-12-2009

Prima tandenborstel, gekocht op aanraden van mijn tandarts. Het was in het begin wel even wennen aan het electronisch poetsen, maar ik zou nu niet meer anders willen. Tanden zijn gladder en schoner, het tandvlees is een stuk gezonder. Het apparaatje met de tijd is ideaal, normaal zou ik veel sneller klaar zijn met poetsen.

maria-anne 08-12-2009

fijne borstel,je kan de borstel een week gebruiken zonder het apparaat op te laden.
ligt prettig in de hand,echt een tandartsschoon gevoel.

tisaltijdlente 08-12-2009

heerlijk schoon gevoel na het poetsen, echt een aanrader. Gladde tanden en kiezen. geen plak meer te bekennen.

oesteroester 08-12-2009

Geweldig hulpmiddel, je hoeft zelf gewoon niets meer te doen, alles gaat bijn automatisch